«Βυθίστηκε» πριν καν …καταδυθεί η υποθαλάσσια ζεύξη Σαλαμίνας – Περάματος. Το πολυσυζητημένο έργο των 450 εκατ. ευρώ – ύστερα από δεκαετίες σχεδιασμών και εννέα χρόνια διαγωνιστικής διαδικασίας – έπεσε στα …ρηχά των καθυστερήσεων, των αντιδράσεων, των προσφυγών και των αδειοδοτήσεων που δεν ήρθαν ποτέ, καθώς η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων αν και κατατεθειμένη από το 2021 στο ΥΠΕΝ, ουδέποτε έλαβε έγκριση.
Παρά τις προσδοκίες που είχαν γεννηθεί το 2020 για την αναβίωση του έργου, κάτι τέτοιο δεν έγινε και η διαγωνιστική διαδικασία δεν πέρασε στο β΄ στάδιο. Αλλωστε πλέον προτεραιότητα του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών είναι άλλα έργα καθώς το κυκλοφοριακό πρόβλημα στην Αθήνα γιγαντώνεται και αναζητά επειγόντως λύσεις, την ώρα που η χρηματοδοτική κάνουλα στερεύει.
Ετσι, η χαριστική βολή στο έργο ήρθε… ήσυχα, χωρίς επίσημες ανακοινώσεις με μια διοικητική απόφαση που υπογράφει ο γ.γ. Υποδομών. Η απόφαση κάνει αποδεκτό το αίτημα λύσης της σύμβασης με τον χρηματοοικονομικό σύμβουλο, ενώ αποτελεί και επίσημη παραδοχή του αρμόδιου υπουργείου ότι εδώ και πάνω από 5 χρόνια η διαγωνιστική διαδικασία είναι στάσιμη.