MENU

Ν. Ταχιάος: Οι βασικοί λόγοι διακοπής της λειτουργίας του Μετρό στη Θεσσαλονίκη

Σύμφωνα με τον υφυπουργό Υποδομών, κάθε επέκταση αυτόματου δικτύου απαιτεί διαφορετική στρατηγική

«Κάθε επέκταση αυτόματου δικτύου απαιτεί διαφορετική στρατηγική», αναφέρει ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Νίκος Ταχιάος, σε ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με αφορμή τη δημόσια συζήτηση για την προσωρινή διακοπή λειτουργίας του μετρό της Θεσσαλονίκης, προκειμένου να ενσωματωθεί σε αυτό η επέκταση της Καλαμαριάς.

Όπως εξηγεί στο μετρό της Θεσσαλονίκης υπάρχει ένας νέος κλάδος που προστίθεται στην βασική γραμμή (δηλαδή όχι γραμμική επέκταση), υπάρχουν διαφορετικές συμβάσεις (6 στην περίπτωση της Καλαμαριάς), διαφορετικά συστήματα και 15 νέοι- αναβαθμισμένοι σε σχέση με τους πρώτους 18- συρμοί, οι 6 από τους οποίους πρέπει να έχουν (για λόγους αποπληρωμής από το ΕΣΠΑ) παραληφθεί και τεθεί σε λειτουργία μέχρι 31/12/25. Επιπρόσθετα, υπάρχει υποχρέωση εκ νέου πιστοποίησης όλου του δικτύου. Αυτές, όπως καταλήγει ο υφυπουργός, είναι οι παράμετροι που επέβαλαν την επιλογή της διακοπής σε δύο φάσεις, με μέγιστη διάρκεια καθεμιάς, ενός μηνός.

Τι κάνουν στο εξωτερικό

Ο κ. Ταχιάος, παρέθεσε παραδείγματα στρατηγικών που εφαρμόστηκαν στα μετρό της Κοπεγχάγης (για τις δοκιμές της σύνδεσης M3 με την επέκταση M4 προς το Nordhavn κλείσιμο της επιβατικής λειτουργίας της γραμμής M3 για 15 ημέρες) και του Μιλάνο (στην αυτόματη γραμμή M4 στο Μιλάνο έκλειναν διαλειμματικά για μερικές μέρες κάθε φορά από τον Μάρτιο έως τον Ιούλιο του 2024, συνολικά χάνοντας 30 ημέρες επιβατικής λειτουργίας).

Περισσότερες ειδήσεις

Ν. Ταχιάος για Μετρό Θεσσαλονίκης: Αναγκαία η διακοπή λειτουργίας του – Υπερήφανοι για το έργο που παραδίδουμε στην πόλη

«Κόκκινο» στο Μετρό Θεσσαλονίκης και το 2026 — Δεύτερο λουκέτο σε 4 μήνες προανήγγειλε ο Ν. Ταχιάος

Κων. Κυρανάκης: Την επόμενη εβδομάδα η προκήρυξη για τους 300 νέους οδηγούς – Στόχος μας η τεράστια ανανέωση του στόλου

Σχετικά Άρθρα