MENU

Παράταση έως και 17/7 για όλα τα προγράμματα «Εξοικονομώ»

Στόχος η στήριξη πολιτών και επιχειρήσεων, καθώς και η διασφάλιση της ομαλής ολοκλήρωσης των παρεμβάσεων ενεργειακής αναβάθμισης

Την παράταση μέχρι τις 17/7 για την καταληκτική ημερομηνία ολοκλήρωσης για όλα τα προγράμματα «Εξοικονομώ» που υλοποιούνται μέσω του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας ανακοινώνει το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας.

Στόχος της απόφασης είναι η στήριξη πολιτών και επιχειρήσεων, καθώς και η διασφάλιση της ομαλής ολοκλήρωσης των παρεμβάσεων ενεργειακής αναβάθμισης.

Η παράταση αφορά τα εξής συγκεκριμένα προγράμματα:

  • Εξοικονομώ 2021
  • Εξοικονομώ 2023
  • Εξοικονομώ – Ανακαινίζω για Νέους
  • Εξοικονομώ 2025
  • Εξοικονομώ – Επιχειρώ & Αλλάζω Συσκευή στις Επιχειρήσεις

Τα προγράμματα «Εξοικονομώ» αποτελούν βασικό εργαλείο για τη μείωση του ενεργειακού κόστους των νοικοκυριών και των επιχειρήσεων, την αναβάθμιση του κτιριακού αποθέματος και την ενίσχυση της ενεργειακής αποδοτικότητας.

Με δεδομένη την ολοκλήρωση του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας, η νέα προθεσμία είναι οριστική και δεν προβλέπεται περαιτέρω παράταση της. Το Υπουργείο καλεί τους ωφελούμενους να προχωρήσουν άμεσα στις απαιτούμενες ενέργειες για την ολοκλήρωση των παρεμβάσεών τους εντός του προβλεπόμενου χρόνου.

Το προγράμματα υλοποιείται στο πλαίσιο του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας «Ελλάδα 2.0», με τη χρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης–NextGeneration EU.

Περισσότερες ειδήσεις

Νέο «Εξοικονομώ» στο τέλος του 2026 – Ποιες ομάδες πολιτών αφορά

Τέλος στα «κρυφά» κόστη του κλιματιστικού βάζει η ΕΕ – Τι αλλάζει υποχρεωτικά στις προσφορές των τεχνικών

ΕΕ: Πρώτη εκταμίευση 3,2 δισ. ευρώ προς την Ουκρανία – Έρχονται ακόμη 6 δισ. ευρώ για παραγωγή drones

Σχετικά Άρθρα