MENU

Ξεκινά η δημοπράτηση πρότυπου σχολικού γυμναστηρίου 2,5 εκατ. ευρώ στην Καλαμάτα

Παράλληλα προχωρούν οι εργασίες αναβάθμισης σε 12 σχολικές μονάδες της Μεσσηνίας μέσω του προγράμματος «Μαριέττα Γιαννάκου».

Ξεκινά η διαδικασία δημοπράτησης για την κατασκευή του νέου πρότυπου σχολικού γυμναστηρίου στο 22ο Δημοτικό Σχολείο Καλαμάτας, όπως ανακοίνωσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρίστος Δήμας κατά την σημερινή (26/6) επίσκεψή του στο Δημαρχείο Καλαμάτας.

Το έργο αφορά τη μελέτη και κατασκευή νέας κλειστής αθλητικής εγκατάστασης στα Γιαννιτσάνικα και θα υλοποιηθεί από την Κτιριακές Υποδομές Α.Ε., με στόχο να αποτελέσει πρότυπο για αντίστοιχες σχολικές αθλητικές υποδομές σε ολόκληρη τη χώρα.

Πρότυπο σχολικό γυμναστήριο νέας γενιάς

Το νέο γυμναστήριο θα κατασκευαστεί με σύγχρονες προδιαγραφές και θα περιλαμβάνει:

  • αγωνιστικό χώρο για καλαθοσφαίριση και πετοσφαίριση,
  • κερκίδες,
  • αποδυτήρια,
  • χώρους διοίκησης και υποστήριξης,
  • ιατρείο,
  • πλήρη προσβασιμότητα για άτομα με αναπηρία,
  • διαμορφώσεις του περιβάλλοντος χώρου,
  • φωτοβολταϊκά συστήματα,
  • σύγχρονες ηλεκτρομηχανολογικές εγκαταστάσεις,
  • βιοκλιματικό σχεδιασμό και χαμηλό ενεργειακό αποτύπωμα.

Η εγκατάσταση σχεδιάζεται ώστε να καλύπτει τις ανάγκες της σχολικής κοινότητας για τις επόμενες δεκαετίες, αποτελώντας παράλληλα πρότυπο για μελλοντικές αντίστοιχες κατασκευές.

Προϋπολογισμός 2,5 εκατ. ευρώ

Ο διευθύνων σύμβουλος της Κτιριακές Υποδομές Α.Ε., Αθανάσιος Γιάνναρης, ανακοίνωσε ότι το έργο έχει προϋπολογισμό 2,5 εκατ. ευρώ και χρηματοδοτείται από το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.

Όπως ανέφερε, το γυμναστήριο θα ενσωματώνει βιοκλιματικές εφαρμογές που περιορίζουν σημαντικά την ενεργειακή κατανάλωση, συμβάλλοντας στη μείωση του λειτουργικού κόστους και του περιβαλλοντικού αποτυπώματος του κτιρίου.

Παρεμβάσεις σε 12 σχολεία της Μεσσηνίας

Κατά την επίσκεψή του στη Μεσσηνία, ο Χρίστος Δήμας επισκέφθηκε επίσης σχολικές μονάδες όπου βρίσκονται σε εξέλιξη εργασίες ανακαίνισης μέσω του προγράμματος «Μαριέττα Γιαννάκου».

Συγκεκριμένα, επισκέφθηκε:

  • το 6ο Γυμνάσιο Καλαμάτας,
  • το 5ο Ημερήσιο Γενικό Λύκειο Καλαμάτας,
  • το 2ο ΕΠΑΛ Καλαμάτας,
  • το 1ο Δημοτικό Σχολείο Οιχαλίας (Μελιγαλά),
  • το ΕΠΑΛ Κυπαρισσίας.

Συνολικά, 12 σχολικές μονάδες στη Μεσσηνία έχουν ενταχθεί στο πρόγραμμα, εκ των οποίων επτά ολοκληρώθηκαν στην Α’ Φάση και πέντε υλοποιούνται στη Β’ Φάση, με εκτιμώμενο προϋπολογισμό 2,3 εκατ. ευρώ.

Οι εργασίες περιλαμβάνουν, ανάλογα με τις ανάγκες κάθε σχολείου, εσωτερικούς και εξωτερικούς χρωματισμούς, ανακαίνιση χώρων υγιεινής, παρεμβάσεις προσβασιμότητας για άτομα με αναπηρία, καθώς και αναβάθμιση αύλειων χώρων και αθλητικών εγκαταστάσεων.

Σε πανελλαδικό επίπεδο, η Β’ Φάση του προγράμματος «Μαριέττα Γιαννάκου» προβλέπει την ανακαίνιση 238 σχολείων και σχολικών συγκροτημάτων σε 132 δήμους, μέσω δωρεάς 100 εκατ. ευρώ από τις τέσσερις συστημικές τράπεζες, με φορέα υλοποίησης την Κτιριακές Υποδομές Α.Ε.

Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών δήλωσε ότι το νέο γυμναστήριο της Καλαμάτας φιλοδοξεί να αποτελέσει σημείο αναφοράς για τις σχολικές αθλητικές υποδομές, ενώ υπογράμμισε ότι η αναβάθμιση των σχολικών εγκαταστάσεων αποτελεί επένδυση στην ποιότητα της εκπαίδευσης και στο μέλλον των μαθητών.

Περισσότερες ειδήσεις

«Τα σχολεία σώζουν το νερό»: Κοινή πρωτοβουλία της ΕΥΔΑΠ με ΥΠΟΜΕ και Υπουργείο Παιδείας

«Κρεσέντο» σχολικών υποδομών στην Κρήτη με δύο νέες, «πράσινες» εγκαταστάσεις – Ξεπερνά τα 55 εκατ. ευρώ ο προϋπολογισμός

Χ. Δήμας: Αποσυμφόρηση του κυκλοφοριακού στην Αθήνα με κομβικά έργα – Τον Ιούνιο η σύμβαση για τον τριπλό κόμβο στο Σκαραμαγκά

Σχετικά Άρθρα