MENU

«Διορθώστε το χάος» — Ηχηρό τελεσίγραφο της Ryanair στον Χρίστο Δήμα για καθυστερήσεις σε 6.200 πτήσεις

Πάνω από 1 εκατομμύριο επιβάτες ταλαιπωρήθηκαν το πρώτο 7μηνο του έτους λόγω της ελληνικής ATC, καταγγέλλει η εταιρεία

Λίγες μόλις ώρες αφότου ο Χρίστος Δήμας παρουσίαζε στη Βουλή το μεγαλόπνοο Σχέδιο Δράσης 2025–2028 για την πλήρη αναβάθμιση της ελληνικής αεροναυτιλίας, η Ryanair φρόντισε να του… τραβήξει το χαλί, κατηγορώντας δημόσια την Ελλάδα για κακοδιαχείριση και ελλείψεις προσωπικού στην εναέρια κυκλοφορία (ATC), που –σύμφωνα με την ίδια– έχουν ταλαιπωρήσει πάνω από 1 εκατομμύριο επιβάτες μόνο μέσα στο 2025. Η κόντρα, που στήνεται πλέον δημόσια, εκθέτει με τον πιο ηχηρό τρόπο τις χρόνιες παθογένειες ενός συστήματος που η κυβέρνηση διαβεβαιώνει ότι «μπαίνει σε φάση εκσυγχρονισμού».

Η Ryanair, κάλεσε σήμερα (16/9) τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Χρίστο Δήμα να προχωρήσει άμεσα σε ριζικές παρεμβάσεις, ώστε να «διορθώσει» την –όπως τη χαρακτηρίζει– κακοδιοικούμενη και υποστελεχωμένη ελληνική Υπηρεσία Ελέγχου Εναέριας Κυκλοφορίας (ATC).

Δεν εξυπηρετεί σε τίποτα η εποπτεία των επαναλαμβανόμενων καθυστερήσεων

Σύμφωνα με την εταιρεία, πάνω από 6.200 πτήσεις της Ryanair που εκτελέστηκαν από 1 Ιανουαρίου έως 15 Σεπτεμβρίου φέτος, έχουν επηρεαστεί από καθυστερήσεις που οφείλονται στην ελληνική ATC, με αποτέλεσμα περισσότεροι από 1 εκατομμύριο επιβάτες να υποστούν ταλαιπωρία.

Η εταιρεία επισημαίνει ότι η ευθύνη ανήκει προσωπικά στον εκάστοτε Υπουργό Μεταφορών, ο οποίος «οφείλει να διασφαλίζει ότι οι εθνικές υπηρεσίες εναέριας κυκλοφορίας είναι σωστά οργανωμένες και επαρκώς στελεχωμένες, ειδικά κατά την αιχμή της θερινής περιόδου, και όχι να εποπτεύει απλώς την επανάληψη των καθυστερήσεων».

Πηγή: Ryanair.com

Η Ryanair καλεί τους Έλληνες επιβάτες να επισκεφθούν την ειδική ιστοσελίδα «Air Traffic Control Ruined Your Flight», ώστε να ζητήσουν από τον Υπουργό Χρίστο Δήμα να αναλάβει δράση για την επαρκή στελέχωση των ελληνικών ATC υπηρεσιών και να αποφευχθούν περαιτέρω «αχρείαστες καθυστερήσεις».

Ο Dara Brady, Chief Marketing Officer της Ryanair, δήλωσε χαρακτηριστικά: «Είναι απαράδεκτο το γεγονός ότι η κακοδιαχείριση και οι ελλείψεις προσωπικού στην ελληνική ATC συνεχίζουν να προκαλούν αναστάτωση στις πτήσεις και τους επιβάτες στην Ελλάδα.

Ήδη φέτος, πάνω από 1 εκατομμύριο επιβάτες της Ryanair –πολλοί εκ των οποίων ταξίδευαν για διακοπές με μικρά παιδιά– έχουν υποστεί καθυστερήσεις που θα μπορούσαν να έχουν αποφευχθεί, και όλα αυτά επειδή ο Υπουργός Δήμας δεν έχει αναλάβει δράση για να στελεχώσει επαρκώς τις υπηρεσίες ATC της Ελλάδας.

Καλούμε όλους τους επιβάτες να επισκεφθούν την ιστοσελίδα “Air Traffic Control Ruined Your Flight” και να απαιτήσουν από τον αρμόδιο Υπουργό τους –όπως ο Υπουργός Δήμας– να προχωρήσει άμεσα στη διόρθωση των εθνικών υπηρεσιών ATC και να σταματήσει αυτές τις αχρείαστες καθυστερήσεις».

Σχετικά Άρθρα