MENU

Τρεις φράσεις για να γίνεις εξπέρ στην επικοινωνία – Βασική προϋπόθεση να είσαι… άνοιωθος

Όπως τονίζει η καθηγήτρια επικοινωνίας, Brene Brown, «Δεν διδάσκουμε στους ανθρώπους πώς να επικοινωνούν σωστά και έγκαιρα»

Συμμετέχοντας πρόσφατα στο podcast «The Interview» των New York Times, η καθηγήτρια επικοινωνίας, Brene Brown, μίλησε για σημαντικά θέματα που αφορούν τις επιχειρήσεις, όπως η ηγεσία και η πειθαρχία.

Στην ερώτηση της δημοσιογράφου, γιατί θεωρεί ότι τα πράγματα δεν βρίσκονται σε καλό επίπεδο, η ίδια απάντησε πως αυτό συμβαίνει γιατί «δεν διδάσκουμε στους ανθρώπους πώς να επικοινωνούν σωστά και έγκαιρα».

«Η καλή επικοινωνία είναι ευάλωτη», τόνισε. «Είναι δύσκολο. Πρέπει να έχεις ανοχή στην ενόχληση αν θέλεις να επικοινωνείς καλά και ειλικρινά. Και αυτό ισχύει σε κάθε επίπεδο σε έναν οργανισμό, σε μια οικογένεια. Δεν έχει σημασία», συμπλήρωσε.

Η αποτελεσματική επικοινωνία «έχει να κάνει με το να είμαστε σαφείς και να χρησιμοποιούμε τις σωστές λέξεις για να περιγράψουμε τι θέλουμε να κάνουμε, τι εννοούμε και τι χρειαζόμαστε», υπογράμμισε η Brown. Έχει να κάνει με το να καλούμε κάποιον αντί να στέλνουμε μήνυμα.

Και έχει να κάνει επίσης, με την ανάληψη ευθύνης όταν έχεις πει κάτι που αναστάτωσε κάποιον. «Νομίζω ότι από άποψη συμπεριφοράς, κανείς δεν έχει διδάξει πώς να το κάνει αυτό», τόνισε.

Τρεις φράσεις για να διαχειριστείτε τις συγκρούσεις και να επικοινωνήσετε καλύτερα

Όπως αναφέρει το CNBC, οι ειδικοί συμφωνούν ότι όλοι θα μπορούσαμε να μάθουμε να επικοινωνούμε καλύτερα. Όσον αφορά την ανάληψη ευθυνών, συγκεκριμένα, μπορεί να είναι δύσκολο να διατηρήσετε την ψυχραιμία σας κατά τη διάρκεια μιας δύσκολης συζήτησης. Όταν προκύπτουν συγκρούσεις, δοκιμάστε να χρησιμοποιήσετε τις ακόλουθες φράσεις.

1) «Φαίνεται, πως αυτό που είναι πιο σημαντικό για εσάς αυτή τη στιγμή είναι…»

Πρόκειται για μια φράση που οι σύμβουλοι καριέρας συνιστούν να χρησιμοποιείται. Παραφράζοντας το κύριο σημείο του επιχειρήματος κάποιου βοηθά να του δείξετε, ότι τον ακούτε, αλλά δεν έχετε απαραίτητα την ίδια άποψη.

2) «Είναι λογικό να νιώθετε έτσι»

Αυτή η φράση σας βοηθά να ηγηθείτε με ενσυναίσθηση εάν το άτομο με το οποίο μιλάτε φαίνεται ιδιαίτερα αναστατωμένο.

3) «Θέλω να βεβαιωθώ ότι καταλαβαίνω»

Σε μια σύγκρουση, είναι σημαντικό να επικυρώσετε τα συναισθήματα και τις απόψεις του άλλου ατόμου. Αυτή η φράση σας βοηθά να πετύχετε ακριβώς αυτό.

Προσπαθήστε να έχετε κατά νου αυτές τις φράσεις όταν έχετε μια δύσκολη συζήτηση. «Νομίζω ότι η επικοινωνία δεν ήταν ποτέ πιο σημαντική από ό,τι είναι τώρα», κατέληξε η Brene Brown.

Σχετικά Άρθρα