Στα επίπεδα που βρίσκονταν πριν από το ξέσπασμα της κρίσης επανέρχονται οι τιμές του «μαύρου χρυσού», με την αγορά να προεξοφλεί το σενάριο της πλήρους αποκατάστασης των εφοδιαστικών αλυσίδων.
Συγκεκριμένα, το brent υποχώρησε στα 75,71 δολ/βαρέλι αγγίζοντας το χαμηλότερο επίπεδό του από τα τέλη Φεβρουαρίου, όταν είχαν ξεκινήσει οι στρατιωτικές πλήξεις των ΗΠΑ και του Ισραήλ κατά του Ιράν. Αντίστοιχα, το αμερικανικό αργό (WTI) διολίσθησε στα 72,13 δολάρια/βαρέλι.
Σύμφωνα με τους αναλυτές, η συγκεκριμένη εξέλιξη αποδίδεται στους εξής λόγους:
Περισσότερες ειδήσεις
ΔΕΗ: Η αλήθεια για την απολιγνιτοποίηση και το αναπτυξιακό μέλλον της Δυτικής Μακεδονίας
Το «λογιστικό λάθος» του Τσάφου που κάνει… φθηνή την πανάκριβη ελληνική λιανική αγορά ρεύματος
Μύθοι και αλήθειες για το ενεργειακό «πάρε-δώσε» Ελλάδας – Βουλγαρίας