Μια μικρή επανάσταση στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια φέρνει το Ferryhopper, δίνοντας στους ταξιδιώτες αυτό που χρόνια ζητούσαν: ενημέρωση σε πραγματικό χρόνο για καθυστερήσεις, αλλαγές και ακυρώσεις δρομολογίων, συγκεντρωμένη σε μία ενιαία, καθαρή και εύχρηστη πλατφόρμα. Για πρώτη φορά, οι επιβάτες δεν χρειάζεται να τρέχουν σε αναρτήσεις στο Facebook, να σκανάρουν ιστοσελίδες εταιρειών ή να ψάχνουν στο Google την τύχη του δρομολογίου τους. Όλα βρίσκονται πλέον σε μία σελίδα.
Η νέα υπηρεσία αποτελεί την πρώτη παγκοσμίως ολοκληρωμένη πλατφόρμα ενημέρωσης για τις μεταβολές στην ακτοπλοΐα, φτιαγμένη για να μειώσει το άγχος του ταξιδιού και να φέρει λίγη παραπάνω σιγουριά πριν καν φτάσεις στο λιμάνι.
Η ομάδα του Ferryhopper συνδύασε τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης και ανθρώπινη εποπτεία, ώστε κάθε ενημέρωση να είναι αξιόπιστη, γρήγορη και ακριβής. Το αποτέλεσμα είναι ένας «ζωντανός πίνακας» ακτοπλοϊκής ροής, στον οποίο ο ταξιδιώτης βλέπει:

• Live ενημερώσεις για όλες τις εταιρείες και όλες τις γραμμές
• Πληροφορίες για καθυστερήσεις, αλλαγές και ακυρώσεις σε πραγματικό χρόνο
• 24/7 κάλυψη από την ομάδα περιεχομένου και υποστήριξης
• Πρόσβαση από κάθε συσκευή, smartphone, tablet ή υπολογιστή
• Λειτουργικό και καθαρό UI για να ξέρεις τι γίνεται πριν ή κατά τη διάρκεια του ταξιδιού
Ακόμη και στις χώρες όπου η ακτοπλοΐα είναι καθημερινότητα — Ελλάδα, Ιταλία, Ισπανία — η νέα υπηρεσία βάζει τάξη σε ένα τοπίο που συχνά χαρακτηρίζεται από αστάθεια και καθυστερήσεις.
Αναφερόμενος στη σημασία της συνεργασίας όλων των φορέων για την αναβάθμιση της
ακτοπλοΐας, ο CEO του Ferryhopper, Χρήστος Σπαθαράκης, δήλωσε:
«Η ακτοπλοΐα εξελίσσεται διαρκώς και η τεχνολογία παίζει καθοριστικό ρόλο στην αναβάθμιση
των υπηρεσιών προς τους επιβάτες. Στο Ferryhopper επενδύουμε στην καινοτομία και τη
συνεργασία στον κλάδο, ώστε να προσφέρουμε στους ταξιδιώτες μια πιο σύγχρονη και αξιόπιστη
εμπειρία.»
Τα ακτοπλοϊκά ταξίδια, ειδικά σε νησιωτικές χώρες όπως η Ελλάδα, η Ιταλία και η Ισπανία, επηρεάζονται συχνά από απρόοπτα της τελευταίας στιγμής.
Χάρη στο Ferryhopper, οι ταξιδιώτες δε χρειάζεται πλέον να αναζητούν διάσπαρτες πληροφορίες σε κοινωνικά δίκτυα και ιστοσελίδες. Το Ferryhopper, προσφέρει στους επιβάτες την πρώτη ολοκληρωμένη υπηρεσία από την οποία μπορούν να ενημερώνονται για κάθε σχετική εξέλιξη για το ταξίδι τους. Με αυτό τον τρόπο, η ενημέρωση γίνεται απλή και αξιόπιστη, με αποτέλεσμα μια πιο σύγχρονη και ομαλή ταξιδιωτική εμπειρία.

Η νέα υπηρεσία δεν έρχεται από το πουθενά. Η εταιρεία έχει ήδη φέρει μια σειρά καινοτομιών που έχουν αλλάξει το travelling με πλοίο:
• ηλεκτρονική τροποποίηση εισιτηρίων
• ψηφιακές κάρτες επιβίβασης
• πρώτη πλατφόρμα ακτοπλοϊκών που δημιούργησε plugin στο ChatGPT
• εμπειρία σε 15 γλώσσες και συνεργασία με πάνω από 190 εταιρείες
• περισσότερους από 2 εκατομμύρια επιβάτες ετησίως σε Ευρώπη, Μεσόγειο, Μεξικό, Ινδονησία, Ταϊλάνδη
Η νέα υπηρεσία είναι διαθέσιμη στην ιστοσελίδα του Ferryhopper.
Η σελίδα είναι διαθέσιμη σε 15 γλώσσες, συμπεριλαμβανομένων των ελληνικών, αγγλικών, ισπανικών, ιταλικών, γαλλικών, γερμανικών, πολωνικών και τουρκικών.
Περισσότερες ειδήσεις
Ferryhopper: Τουριστικός «πυρετός» στα νησιά – Ποιες περιοχές κέρδισαν το στοίχημα του 2025
Τουρισμός: Καταλύτης οι υποδομές για την παραμονή των ελληνικών νησιών στην ελίτ του κόσμου
Αυτή είναι η χώρα που «εκθρόνισε» την Ελλάδα και αναδείχθηκε ο top προορισμός στην Ευρώπη για το 2025