Την αποχώρησή του από την Tesla ανακοίνωσε ο Siddhant Awasthi, ο μηχανικός που βρίσκεται πίσω από το Cybertruck και πιο πρόσφατα από το Model 3.
Ύστερα από οκτώ χρόνια συνεργασίας με την εταιρεία του Elon Musk, o Awasthi, που ξεκίνησε ως ασκούμενος και συνέβαλε καθοριστικά στην παρουσίαση του «αλεξίσφαιρου» ηλεκτρικού φορτηγού από ανοξείδωτο ατσάλι το 2023, ανακοινώνει μέσα από ανάρτησή του στο X την αποχώρησή του, χωρίς όμως να αναφέρει τον λόγο της μεγάλης του απόφασης.
I recently made one of the hardest decisions of my life to leave @Tesla after an incredible run. Eight years ago, when I started as an intern, I never dreamed I’d one day have the opportunity to lead the @cybertruck program and bring it to reality. It’s been an absolute privilege…
— Siddhant Awasthi (@siddawa) November 10, 2025
Στο αποχαιρετιστήριο μήνυμά του, ευχαρίστησε προσωπικά τον Elon Musk, κάνοντας έμμεση αναφορά στην πρόσφατη έγκριση του πακέτου αποδοχών ύψους 1 τρισ. δολαρίων για τον δισεκατομμυριούχο, τονίζοντας: «Είμαι βέβαιος ότι η Tesla θα πετύχει τον επόμενο μεγάλο στόχο της, και είμαι πραγματικά ενθουσιασμένος για το επόμενο κεφάλαιο της ζωής μου».
Η αποχώρηση του Awasthi έρχεται σε μια περίοδο όπου το Cybertruck δυσκολεύεται να πιάσει τους στόχους πωλήσεων. Σύμφωνα με τα στοιχεία της Cox Automotive, η Tesla πούλησε μόλις 16.000 ηλεκτρικά pickup στα τρία πρώτα τρίμηνα του 2025, μακριά από τον αρχικό στόχο των 250.000 μονάδων. Το μοντέλο έχει επίσης δεχθεί δέκα ανακλήσεις μέσα σε δύο χρόνια, με την τελευταία να αφορά περίπου 6.200 οχήματα λόγω ελαττωματικής κόλλας που προκάλεσε αποκόλληση της φωτεινής μπάρας.
Οι αποχωρήσεις ωστόσο για την εταιρεία δεν σταματούν εκεί. Το κατώφλι της εξόδου πέρασε επίσης χθες (10/11) ο Emmanuel Lamacchia, ο διευθυντής προγράμματος του Model Y με τις μεγαλύτερες πωλήσεις, ο οποίος ανακοίνωσε την αποχώρησή του επίσης μετά από σχεδόν οκτώ χρόνια.
Ο Lamacchia εντάχθηκε στην Tesla το 2018 και έχει περάσει πάνω από τέσσερα χρόνια επιβλέποντας το πρόγραμμα Model Y, διαχειριζόμενος την παραγωγή και τη διεθνή κυκλοφορία του σε πολλά εργοστάσια, όπως μεταδίδει το Reuters.
Καθώς η Tesla στρέφεται προς τα ρομποταξί και σε έργα που βασίζονται στην τεχνητή νοημοσύνη, η αυτοκινητοβιομηχανία έχασε αρκετούς ανώτερους διευθυντές προγραμμάτων τον περασμένο χρόνο, συμπεριλαμβανομένου του Daniel Ho, στον οποίο πιστώνεται η κυκλοφορία του Model 3, και του David Zhang, ο οποίος επέβλεψε τα προγράμματα Model S και X.
Περισσότερες ειδήσεις
Η Tesla αυξάνει την τιμή του ταχύτερου Cybertruck στις ΗΠΑ κατά 15.000 δολ.
Η Tesla σταματάει να φτιάχνει αυτοκίνητα – Ο Elon Musk ποντάρει τα πάντα στα ρομπότ