MENU

Εφικτός ο μηνιαίος στόχος παραγωγής αεροσκαφών της Airbus παρά τις καθυστερήσεις

Σχεδόν 40 ολοκληρωμένα αεροσκάφη παραμένουν... παρκαρισμένα, περιμένοντας τον κινητήρα τους - Πλησιάζει ο στόχος παραγωγής 75 αεροσκαφών τον μήνα

Συγκρατημένη αισιοδοξία επικρατεί στο στρατόπεδο της Airbus, σχετικά με την επίτευξη του στόχου της για παράδοση 820 οχημάτων, παρά τα σημεία συμφόρησης που έχουν… παρκάρει σχεδόν 40 ολοκληρωμένα αεροσκάφη, τα οποία περιμένουν τους κινητήρες, για να ξεκινήσουν τη λειτουργία τους.

Παρά τη σημαντική βελτίωση λοιπόν, των αλυσίδων εφοδιασμού, συνεχίζουν να υφίστανται σημεία συμφόρησης στην προμήθεια κινητήρων CFM, με τις τουαλέτες να προστίθενται στη λίστα αναμονής.

«Δεν έχουμε αλλάξει τις οδηγίες μας, οπότε μην κάνετε υπερβολικές εκτιμήσεις από μηνιαίους αριθμούς», δήλωσε ο Scherer στους δημοσιογράφους, μετά από πρόσφατη πτώση στις μηνιαίες παραδόσεις συγκριτικά με πέρυσι, ενώ συνέχισε τονίζοντας: «Υπάρχει μια σταδιακή αύξηση στην παραγωγή κινητήρων που λαμβάνουμε από την CFM. Ο λόγος που δεν έχουμε αλλάξει τις προβλέψεις μας για το έτος, είναι επειδή πιστεύουμε ότι από τώρα μέχρι το τέλος του έτους θα λάβουμε τους κινητήρες. Επομένως, πρόκειται για μια σταδιακή αύξηση, λίγο πίσω από τον μέσο όρο αυτή τη στιγμή, αλλά είμαστε επιφυλακτικά αισιόδοξοι ότι μπορεί να γίνει».

Συνιδιοκτησία της GE Aerospace και η γαλλική Safran CFM προμηθεύει περισσότερους από τους μισούς κινητήρες που χρησιμοποιούνται στην οικογένεια Airbus A320neo με τις καλύτερες πωλήσεις, ανταγωνιζόμενη εναλλακτικούς κινητήρες από την Pratt & Whitney. Η CFM προμηθεύει επίσης αποκλειστικά το Boeing 737 MAX με διαφορετική παραλλαγή κινητήρα.

«Έχουμε σχεδόν 40 ανεμόπτερα παρκαρισμένα στο σύστημά μας», δήλωσε ο Scherer, χρησιμοποιώντας το ψευδώνυμο του κατασκευαστή αεροσκαφών για αεροπλάνα που είναι ολοκληρωμένα διαφορετικά, αλλά δεν μπορούν να παραδοθούν στις αεροπορικές εταιρείες, καθώς περιμένουν τους κινητήρες τους, οι οποίοι πωλούνται ξεχωριστά.

Τα κορυφαία στελέχη της CFM έχουν δηλώσει, ότι υπάρχουν βελτιώσεις στην αλυσίδα εφοδιασμού της και είναι έτοιμη να ανακάμψει από ένα αργό ξεκίνημα του έτους. Σχετικά με την υποκείμενη παραγωγή αεριωθούμενων, ένα βαρόμετρο για τις αλυσίδες εφοδιασμού, ο Scherer δήλωσε ότι η Airbus βρίσκεται σε καλό δρόμο για την επίτευξη του στόχου συναρμολόγησης 75 αεριωθούμενων της οικογένειας A320neo ανά μήνα το 2027. Οι περισσότεροι αναλυτές ωστόσο, παραμένουν επιφυλακτικοί σχετικά με το πότε μπορεί να επιτευχθεί ο ήδη καθυστερημένος στόχος.

«Στα αεροσκάφη μονού διαδρόμου (οικογένεια A320neo) είμαστε σε καλό δρόμο για να πετύχουμε αυτόν τον στόχο (75 το μήνα), καθώς είμαστε ήδη κοντά στα 60. Τείνουμε προς τη σωστή κατεύθυνση», κατέληξε ο Scherer.

Σχετικά Άρθρα