Η Ford ανακοίνωσε ότι από τη Δευτέρα (17/11) οι καταναλωτές στις ΗΠΑ μπορούν να αναζητούν και να αγοράζουν μεταχειρισμένα οχήματα της εταιρείας απευθείας μέσα από το Amazon, ακολουθώντας το παράδειγμα της Hyundai που ήδη προσφέρει online επιλογές σε αγοραστές που θέλουν να αποφύγουν τις πολύωρες επισκέψεις στις αντιπροσωπείες, σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters.
Σύμφωνα με τις δύο εταιρείες, οι χρήστες του Amazon θα έχουν πλέον τη δυνατότητα να βλέπουν το διαθέσιμο απόθεμα μεταχειρισμένων οχημάτων από συνεργαζόμενους αντιπροσώπους της Ford και να προχωρούν σε online αγορά μέσα από την πλατφόρμα.
Η κίνηση εντάσσεται στην προσπάθεια της αυτοκινητοβιομηχανίας να δημιουργήσει μια πιο ομαλή και ψηφιακή εμπειρία αγοράς, σε μια εποχή που όλο και περισσότεροι καταναλωτές δεν θέλουν να χάνουν ώρες σε φυσικά dealership.
Η Tesla παραμένει το μοναδικό μεγάλο brand που πουλά απευθείας στους καταναλωτές μέσω διαδικτύου, ενώ η Ford και η General Motors δεσμεύονται από τις πολιτειακές νομοθεσίες των ΗΠΑ να πουλούν αποκλειστικά μέσω δικτύου franchise dealers.
Ο CEO της Ford, Jim Farley, έχει δηλώσει ότι το άμεσο μοντέλο πώλησης της Tesla «προσφέρει σημαντικό πλεονέκτημα κόστους». Υπό την ηγεσία του, η Ford επιδιώκει να επεκτείνει τις online επιλογές των πελατών της, κυρίως στα ηλεκτρικά μοντέλα.
Στα τέλη του 2023, η Hyundai Motor έγινε η πρώτη αυτοκινητοβιομηχανία που άρχισε να πωλεί νέα μοντέλα μέσω Amazon. Η Ford είναι πλέον η δεύτερη εταιρεία που διαθέτει τα οχήματά της στην πλατφόρμα, σύμφωνα με εκπρόσωπο του Amazon Autos.
Η Ford ανέφερε ότι 160 έως 180 dealers έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον για συμμετοχή στο πρόγραμμα, ενώ περίπου 20 βρίσκονται στη διαδικασία να ενεργοποιήσουν τις online πωλήσεις μέσω Amazon.
Οι πελάτες μπορούν να ολοκληρώνουν την αγορά τους ψηφιακά, αλλά η παραλαβή του οχήματος παραμένει υποχρεωτικά από την αντιπροσωπεία που έχουν επιλέξει.
Το F-150 Lightning παράγεται σε ειδική μονάδα έξω από το Ντιτρόιτ, δίπλα στη γραμμή του παραδοσιακού F-150.
Ο πρόεδρος της Ford, Kumar Galhotra, έχει δηλώσει ότι προτεραιότητα πλέον είναι τα βενζινοκίνητα και υβριδικά μοντέλα, αφήνοντας ανοιχτό το ενδεχόμενο το Lightning να «επιστρέψει» στο μέλλον, χωρίς όμως σαφές χρονοδιάγραμμα.
Παρά τις αποτυχίες, το Lightning παραμένει το πρώτο σε πωλήσεις ηλεκτρικό pick-up στις ΗΠΑ, έστω και με μικρή διαφορά.
Όπως αναφέρει εκπρόσωπος της Ford:
«Παραμένουμε επικεντρωμένοι στην παραγωγή του F-150 σε βενζινοκίνητη και υβριδική έκδοση, καθώς ανακάμπτουμε από την πυρκαγιά στη Novelis.»
Περισσότερες ειδήσεις
Αυτονομία 321 μιλίων και 50% φόρτιση σε μόλις (!) 15 λεπτά «υπόσχονται» οι νέες εκδόσεις της Tesla
«Game over» για τα κίνητρα απόκτησης EV στις ΗΠΑ – Πόσο θα αντέξει η αγορά χωρίς το «σωσίβιο» των επιδοτήσεων;
Οι μπαταρίες «αντέχουν» περισσότερο απ’ όσο νομίζαμε – Νέα ευρήματα από το Στάνφορντ