MENU

«Καμπανάκι» από τον Li Shufu – Ορατός ο κίνδυνος «υπερπαραγωγής» στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία

Ο πρόεδρος της Geely τονίζει ότι η εταιρεία διακόπτει τις επενδύσεις για νέα εργοστάσια, καθώς και την επέκταση των υφισταμένων μονάδων

Την παύση της Geely τόσο στις επενδύσεις σε νέα εργοστάσια όσο και στις επεκτάσεις σε υφιστάμενες μονάδες, λόγω της σοβαρής υπερπαραγωγικής ικανότητας σε παγκόσμιο επίπεδο, γνωστοποίησε το Σάββατο (7/6) ο πρόεδρος της κινεζικής αυτοκινητοβιομηχανίας, Li Shufu, κατά τη διάρκεια ενός φόρουμ στην πόλη Τσονγκτσίνγκ.

Η απόφαση αυτή λαμβάνεται σε μια περίοδο κατά την οποία η μεγαλύτερη στον κόσμο κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία -η οποία έχει στις τάξεις της αρκετές μάρκες αυτοκινήτων, μεταξύ των οποίων οι Geely Auto, Zeekr και Volvo– βρίσκεται απέναντι σε έναν έντονο ανταγωνισμό τιμών. Η κατάσταση αυτή έχει οδηγήσει πολλές εταιρείες να στραφούν στις εξαγωγές, ενώ οι κινεζικές αρχές έχουν ζητήσει να περιοριστούν τέτοιες κινήσεις.

Αρκετοί Κινέζοι κατασκευαστές έχουν ήδη επενδύσει εκτός συνόρων, ενώ κάποιοι εξ αυτών (η BYD, η Chery Auto και η Great Wall Motor) έχουν κατασκευάσει εργοστάσια στο εξωτερικό.

Η Geely, ωστόσο, ακολουθεί διαφορετική στρατηγική, καθώς σχεδιάζει να αξιοποιήσει τις υπάρχουσες εγκαταστάσεις της Renault στη Βραζιλία και να αποκτήσει μειοψηφικό μερίδιο στις δραστηριότητες της γαλλικής εταιρείας στη λατινοαμερικανική χώρα, κάτι που είχε γίνει γνωστό μέσω ανακοίνωσης από τον Φεβρουάριο.

Παρ’ όλα αυτά, σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters τον Απρίλιο, οι κινεζικές αρχές είχαν καθυστερήσει την έγκριση της συγκεκριμένης συμφωνίας, με την Geely να απαντά τότε πως η συνεργασία της με τη Renault στη Βραζιλία είχε ολοκληρωθεί επιτυχώς.

Σχετικά Άρθρα