Ένα επταθέσιο ηλεκτρικό SUV που ξεκινά από τα 22.400 δολ. λάνσαρε την Πέμπτη (27/11) η ινδική αυτοκινητοβιομηχανία, Mahindra, προσβλέποντας σε μεγαλύτερο μερίδιο σε μια κατηγορία που κυριαρχείται από την Tata Motors.
Η εξέλιξη αυτή, όπως μεταδίδει το Reuters, έρχεται σε μια εποχή που η μετάβαση προς την ηλεκτροκίνηση στην Ινδία αρχίζει να… ζεσταίνεται μετά από ένα μουδιασμένο ξεκίνημα, με τις πωλήσεις αυτοκινήτων με μπαταρία να ξεπερνούν τις 100.000 φέτος, έναντι περίπου 23.000 πέρυσι.
Η Mahindra θα προχωρήσει ακόμα σε μια επένδυση για ένα νέο αυτοκίνητο, το XEV 9S, και σε μια νέα έκδοση του BE 6, ως μέρος μιας προγραμματισμένης επένδυσης 160 δισ. ρουπιών για την ανάπτυξη SUV ηλεκτρικής προέλευσης έως το οικονομικό έτος 2027. Τα μοντέλα ηλεκτρικής προέλευσης έχουν σχεδιαστεί από την αρχή και δεν είναι προσαρμοσμένα στα βενζινοκίνητα αυτοκίνητα.
«Με το XEV 9S, δεν παίζουμε μόνο στην κατηγορία των EV, αλλά επεκτεινόμαστε», δήλωσε ο Nalinikanth Gollagunta, Διευθύνων Σύμβουλος του τμήματος αυτοκινήτων της Mahindra. Οι προπαραγγελίες ξεκινούν στις 14 του ερχόμενου Ιανουαρίου και οι παραδόσεις στις 23 του ίδιου μήνα.
Ο μεγάλος στόχος της Mahindra, η οποία είναι ο δεύτερος μεγαλύτερος κατασκευαστής SUV της Ινδίας, θέλει τις πωλήσεις ηλεκτροκίνητων οχημάτων να αποτελούν τουλάχιστον το 20% των συνολικών πωλήσεών της έως το 2027 και αν λάβουμε υπ’ όψιν, πως πούλησε πάνω από 30.000 ηλεκτρικά SUV από τον φετινό Μάρτιο μέχρι και τον Οκτώβριο, τότε τα πράγματα δεν φαίνεται να πηγαίνουν και άσχημα.
Η παραγωγή των προηγούμενων μοντέλων EV, XEV 9E και BE6, κυμαίνεται στις 4.000–5.000 μονάδες τον μήνα, ενώ η εταιρεία σχεδιάζει να διπλασιάσει την αυτονομία των EV από τον Απρίλιο του 2026. Οι αναλυτές πάντως, λένε ότι τα EV οδηγούν σε νέα μονοπάτια την εταιρεία, με το 80% των αγοραστών να είναι νέοι στη μάρκα.
Περισσότερες ειδήσεις
Μπαταρίες EV: Ποια είναι η διάρκεια ζωής τους;
Suzuki: Επένδυση 8 δισ. δολ. στην Ινδία για την εκκίνηση παραγωγής ηλεκτροκίνητων οχημάτων