Σε μείωση των επενδύσεών της σε ηλεκτρικά οχήματα προχωρά η Honda, όπως ανακοίνωσε σήμερα (20/5), αφού η ζήτησή τους επιβραδύνεται συνεχώς. Αντιθέτως, η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία θα κεντρίσει το βλέμμα της στην κάλυψη της αυξανόμενης ζήτησης για υβριδικά με νέα μοντέλα.
Ο CEO, Toshihiro Mibe, δήλωσε σε συνέντευξη Τύπου ότι η αυτοκινητοβιομηχανία μείωσε τις προγραμματισμένες επενδύσεις της στην ηλεκτροκίνηση και το λογισμικό έως το οικονομικό έτος 2030 σε 7 τρισ. γιεν από 10 τρισ. μέχρι πρότινος.
«Με βάση την τρέχουσα επιβράδυνση της αγοράς, αναμένουμε ότι οι πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων το 2030 θα μειωθούν κάτω από από τον στόχο μας κατά 30%», δήλωσε ο Mibe, προσθέτοντας ότι τα αυτοκίνητα με μπαταρία ενδέχεται να αποτελούν μόνο περίπου το 20% των πωλήσεων της εταιρείας μέχρι τότε.
Η Honda γνωστοποίησε, ότι αναμένει να πουλήσει 2,2- 2,3 εκατ. υβριδικά οχήματα έως το 2030, χωρίς ακόμα να έχει δημοσιεύσει συνολικό στόχο πωλήσεων για εκείνο το έτος. Σχεδιάζει να λανσάρει 13 υβριδικά μοντέλα επόμενης γενιάς παγκοσμίως μέσα στην τετραετία από το 2027. Θα αναπτύξει επίσης ένα υβριδικό σύστημα για μεγάλα μοντέλα, το οποίο σχεδιάζει να λανσάρει στο δεύτερο μισό της δεκαετίας.
Νωρίτερα αυτόν τον μήνα, η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία ανακοίνωσε ότι ανέστειλε για περίπου δύο χρόνια ένα σχέδιο ύψους 10,7 δισ. δολ. για την κατασκευή μιας βάσης παραγωγής ηλεκτρικών οχημάτων στο Οντάριο του Καναδά, λόγω της επιβράδυνσης της ζήτησης για ηλεκτρικά αυτοκίνητα, ωστόσο, έκανε φανερό, ότι εξακολουθεί να σχεδιάζει να έχει οχήματα με μπαταρία και κυψέλες καυσίμου που θα αποτελούν όλες τις πωλήσεις νέων αυτοκινήτων της έως το 2040.