MENU

«Προγραμματίζουμε επιπλέον βάρδιες τεσσάρων οδηγών» απαντά η ΣΤΑΣΥ για την αδιαθεσία οδηγού του ηλεκτρικού λόγω ζέστης

Το κλιματιστικό χάλασε κατά τη διάρκεια του δρομολογίου στο τμήμα Θησείο - Πειραιάς το απόγευμα της Πέμπτης (24/7)

Τη δική της απάντηση έδωσε η ΣΤΑΣΥ στο περιστατικό αδιαθεσίας οδηγού του συρμού στη Γραμμή 1 του Μετρό το απόγευμα της Πέμπτης (24/7), επισημαίνοντας μεταξύ άλλων ότι σε περιόδους υψηλών θερμοκρασιών, η ΣΤΑΣΥ προγραμματίζει επιπλέον βάρδιες 4 οδηγών, ώστε να μειώνεται ο χρόνος παραμονής τους στην καμπίνα τους.

Αναφορικά με το συμβάν, υπενθυμίζεται ότι τα Σωματεία Εργαζομένων της ΣΤΑΣΥ κάνουν λόγο για απουσία προφύλαξης από τη θερμική καταπόνηση, με την κατάσταση να είναι οριακή.

«Παρά την έγκαιρη ενεργοποίηση του συστήματος ακινητοποίησης του συρμού και την αποφυγή ατυχήματος, το περιστατικό αναδεικνύει τον οριακό χαρακτήρα της κατάστασης στο δίκτυο», αναφέρουν χαρακτηριστικά, σημειώνοντας στη συνέχεια ότι «οδηγός συρμού της Γραμμής 1, του ηλεκτρικού, ο οποίος κινείται σε υπέργειο δίκτυο, υπέστη λιποθυμικό επεισόδιο εν μέσω δρομολογίου στο τμήμα Θησείο – Πειραιάς ύστερα από έντονη θερμική καταπόνηση από τη μη λειτουργία του κλιματιστικού στην καμπίνα ηλεκτροδήγησης».

Η ανακοίνωση της ΣΤΑΣΥ για το περιστατικό

«Το τεχνικό πρόβλημα στο σύστημα κλιματισμού της καμπίνας του οδηγού προέκυψε κατά τη διάρκεια του δρομολογίου και ενώ ο συρμός ήταν λειτουργικός από την έναρξη της κυκλοφορίας στις 5μιση το πρωί.

– Όταν ο οδηγός ενημέρωσε για τη βλάβη, δόθηκε εντολή απόσυρσης του συρμού στην τεχνικοεπισκευαστική βάση του Πειραιά.

– Κατά τη διάρκεια της διαδρομής και συγκεκριμένα στον σταθμό Θησείο, ο οδηγός ενημέρωσε το Κέντρο Ελέγχου, πως ένιωσε αδιαθεσία. Σύμφωνα με τις προβλεπόμενες διαδικασίες, κλήθηκε το ΕΚΑΒ και τον συρμό οδήγησε στην τεχνικοεπισκευαστική βάση του Πειραιά άλλος οδηγός.

– Στον οδηγό παρασχέθηκε βοήθεια από το ΕΚΑΒ και με δική του ευθύνη αποχώρησε, χωρίς να αιτηθεί τη διακομιδή του στο νοσοκομείο.

– Σε περιόδους υψηλών θερμοκρασιών, η ΣΤΑ.ΣΥ προγραμματίζει επιπλέον βάρδιες 4 οδηγών, ώστε να μειώνεται ο χρόνος παραμονής των οδηγών στην καμπίνα τους. Πιο συγκεκριμένα, κατά το χρονικό διάστημα 12:00-18:00 τα διαλείμματα των οδηγών γίνονται πιο συχνά από τα συνηθισμένα, ούτως ώστε ο χρόνος συνεχούς οδήγησης να μην υπερβαίνει τη 1 ώρα.

– Η λειτουργία της τεχνικοεπισκευαστικής βάσης του Πειραιά παραμένει αδιάλειπτη και υπό δύσκολες συνθήκες οι εργαζόμενοι της ΣΤΑ.ΣΥ εργάζονται για την αποκατάσταση των τεχνικών βλαβών που ανακύπτουν καθημερινά. Για την ενίσχυση του ανθρώπινου δυναμικού της βάσης, το αμέσως επόμενο διάστημα προκηρύσσεται η πρόσληψη 104 επιπλέον τεχνικών».

Σχετικά Άρθρα