MENU

Xiaomi YU7: Οι πρώτες εντυπώσεις από το «αντίπαλο δέος» της Tesla

Σύμφωνα με τους αναλυτές, το νέο YU7 θα μπορούσε να περάσει σε πωλήσεις το best seller Model Y της Tesla

Όπως είναι γνωστό, η Xiaomi, μια εταιρεία που ασχολείται κατά κύριο λόγο με την τεχνολογία και τις τηλεπικοινωνίες, έχει εισχωρήσει στον κόσμο των μεταφορών και της ηλεκτροκίνησης, προσπαθώντας να εμβαθύνει όλο και περισσότερο στη συγκεκριμένη κατηγορία, με αποτέλεσμα να ανταγωνίζεται ευθέως ακόμα και τους πιο ισχυρούς «παίκτες» του χώρου.

Η Xiaomi λάνσαρε το YU7 σε 13 από τις εκθέσεις της στο Πεκίνο και θα αρχίσει να δέχεται παραγγελίες για το όχημα τον Ιούλιο, ενώ επιθυμεί να επαναλάβει την επιτυχία του σπορ sedan SU7, το οποίο κυκλοφόρησε πέρυσι και έχει ξεπεράσει σε πωλήσεις το Model 3 της Tesla σε μηνιαία βάση από τον Δεκέμβριο.

Οι αναλυτές έχουν δηλώσει ότι το YU7 θα μπορούσε να αποτελέσει σημαντική απειλή για το Model Y της Tesla, το οποίο είναι το best-seller, αλλά η κυκλοφορία του έρχεται σε μια εποχή που η Xiaomi, μια σχετικά νέα εταιρεία στην εξαιρετικά ανταγωνιστική αγορά ηλεκτρικών οχημάτων της Κίνας, έχει δει τις νέες παραγγελίες ηλεκτρικών οχημάτων να μειώνονται μετά από μια σειρά αντιπαραθέσεων.

Η γνώμη των επισκεπτών

Ο Liu Jiaxing, ένας 34χρονος τεχνικός, ήταν από τους πρώτους επισκέπτες της Xiaomi στο Beijing Oriental Plaza το πρωί της Πέμπτης, ανυπόμονος να ρίξει μια ματιά στο πολυανεμενόμενο YU7. Ο ίδιος είπε ότι του άρεσε το στυλ και το χρώμα, καθώς και το γεγονός ότι τα οχήματα Xiaomi συνδέονται με τα προσωπικά gadget και τα προϊόντα έξυπνου σπιτιού της εταιρείας, κάτι που, όπως είπε, υποδήλωνε τον τρόπο με τον οποίο οι τοπικές μάρκες κατανοούσαν καλύτερα τους Κινέζους καταναλωτές από τις αντίστοιχες ξένες.

«Συνήθιζα να είμαι πιο… επιρρεπής στις αμερικανικές, γερμανικές και γαλλικές μάρκες αυτοκινήτων, αλλά η ταχεία πρόοδος της κινεζικής ηλεκτροκίνησης με κάνει να επικεντρωθώ περισσότερο στα προϊόντα παρά στις μάρκες», είπε ο Lui Jiaxing.

Ένας άλλος επισκέπτης ήταν ο Tom van Dillen, CEO της γερμανικής εταιρείας management Greenkern στο Πεκίνο, ο οποίος δήλωσε ότι αν και δεν ήταν λάτρης ορισμένων από τα έξυπνα χαρακτηριστικά του YU7, τα οποία χαρακτήρισε «περιττά», το YU7 ήταν ένας τρομερός αντίπαλος για το Model Y. Ανέφερε ένα «φυσικό πλεονέκτημα οικοσυστήματος στην αίθουσα εκθέσεων όπου υπάρχει ένας ειδικός χώρος με αξεσουάρ που ταιριάζουν μόνο σε αυτοκίνητα Xiaomi» και την ανταγωνιστική τους τιμή.

Η Xiaomi δήλωσε ότι θα ανακοινώσει την τιμολόγηση του YU7 μόνο τον Ιούλιο.

Σχετικά Άρθρα