MENU

Υπερδιπλάσιο το μερίδιο αγοράς των Κινέζων στην αγορά οχημάτων της Ευρώπης – Αύξηση 7,4% τον φετινό Σεπτέμβριο

Οι ανταγωνιστικές τιμές των Κινέζων κατασκευαστών τους ώθησαν στην... κούρσα με τους Ευρωπαίους ανταγωνιστές

Διψήφιο μερίδιο αγοράς κατέκτησαν στα βασικά τμήματα SUV της Ευρώπης τον φετινό Σεπτέμβριο οι κινεζικές μάρκες, οι οποίες μεγιστοποίησαν τα πλεονεκτήματά τους στα ηλεκτροκίνητα συστήματα κίνησης εις βάρος των καθιερωμένων αυτοκινητοβιομηχανιών, αγγίζοντας επίπεδα ρεκόρ (7,4%) και σημειώνοντας αύξηση 149% σε ετήσια βάση, σύμφωνα με το Automotive News Europe.

Η ευρωπαϊκή αγορά αυτοκινήτων σημείωσε αξιοσημείωτη ανάκαμψη τον Σεπτέμβριο, με τις κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες να ξεχωρίζουν ως οι μεγαλύτεροι νικητές.

Αυτή η άνοδος τους ώθησε για πρώτη φορά να ξεπεράσουν τους Κορεάτες κατασκευαστές, καθιστώντας τις κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες τον τρίτο μεγαλύτερο όμιλο στην Ευρώπη, πίσω από τις τοπικές και τις ιαπωνικές μάρκες.

Αλλεπάλληλες αυξήσεις στις ταξινομήσεις οχημάτων στην Ευρώπη

Συνολικά, οι ταξινομήσεις νέων επιβατικών αυτοκινήτων στην Ευρώπη αυξήθηκαν κατά 11% σε σχέση με το προηγούμενο έτος, φτάνοντας τις 1.217.123 μονάδες. Τα ηλεκτροκίνητα οχήματα συνέχισαν να οδηγούν την ανάπτυξη: Τα ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρία (BEV) αυξήθηκαν πάνω από 20%, τα υβριδικά plug-in (PHEV) αυξήθηκαν κατά 63% και τα υβριδικά ηλεκτρικά οχήματα (HEV) αυξήθηκαν κατά 16%.

Οι κινεζικές μάρκες κέρδισαν έδαφος με ανταγωνιστικές τιμές στις υβριδικές προσφορές τους, αυξάνοντας το μερίδιό τους στην κατηγορία PHEV κατά περισσότερο από επτά ποσοστιαίες μονάδες σε μηνιαία βάση, στο 20%, ενώ το μερίδιο των BEV αυξήθηκε στο 11%.

Το Ηνωμένο Βασίλειο αναδείχθηκε ως η μεγαλύτερη πηγή ανάπτυξης για τις κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες, αντιπροσωπεύοντας σχεδόν το ήμισυ των ευρωπαϊκών πωλήσεών τους.

Ο Benjamin Kibies, αναλυτής της Dataforce, δήλωσε ότι η άνοδος των κινεζικών εμπορικών σημάτων «σηματοδοτεί μία διαρκή μετατόπιση στη δομή της αγοράς της Ευρώπης». Όπως σημείωσε, η τάση θα μπορούσε να συνεχιστεί καθώς οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές αυτοκινήτων αντιμετωπίζουν προκλήσεις από τις προσαρμογές της παραγωγής και τις πιέσεις κόστους.

Παρά την πρόσφατη επιβολή επιπλέον δασμών από την Ευρωπαϊκή Ένωση στα κινεζικής κατασκευής ηλεκτρικά οχήματα για τον περιορισμό της εισροής, το μέτρο μέχρι στιγμής δεν έχει καταφέρει να επιβραδύνει την πρόοδό τους στην αγορά.

Περισσότερες ειδήσεις

Αύξηση 0,9% στις πωλήσεις νέων αυτοκινήτων στην ΕΕ στο 9μηνο του 2025 – Σταθερά ανοδική πορεία για ηλεκτρικά και υβριδικά μοντέλα

BYD: Η κινεζική «απειλή» που κατακτά την Ισπανία με ηλεκτρικά 10.000 ευρώ φθηνότερα από VW και Peugeot

Η «επέλαση» των Κινέζων οδηγεί σε μείωση παραγωγής την ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία

Σχετικά Άρθρα