MENU

Νιώθετε ότι χρειάζεστε μια αλλαγή στα επαγγελματικά σας; Αυτές οι τρεις ερωτήσεις θα σας καθοδηγήσουν

Η Stephanie Kramer, που έχει περάσει από πολλές θέσεις και καθήκοντα δίνει τα φώτα της σχετικά με τη μεγάλη αλλαγή που πολλοί σκέφτονται αλλά λίγοι τολμούν

Η Stephanie Kramer εργάζεται στη L’Oréal από το 2007, έχοντας περάσει από διαφορετικά πόστα, μέχρι την ανάληψη καθηκόντων επικεφαλής ανθρώπινου δυναμικού για τις δραστηριότητες της εταιρείας στη Βόρεια Αμερική, που κατέχει σήμερα.

Όπως η ίδια λέει στο CNBC, μερικές από τις καλύτερες συμβουλές σταδιοδρομίας που έχει λάβει προήλθαν από τη Maureen Chiquet, την πρώην διευθύνουσα σύμβουλο της Chanel, η οποία της έδειξε τον δρόμο αναφορικά με τις ερωτήσεις που οφείλει να κάνει σε κάποιον πιθανό εργαζόμενο ή συνεργάτη.

Αυτές είναι οι εξής:

  1. Τι θέλετε να μάθετε και τι θέλετε να διδάξετε;
  2. Από πού αντλείτε την ενέργειά σας;
  3. Τι χρειάζεστε στη ζωή σας αυτή τη στιγμή;

Η Kramer εργαζόταν ως παγκόσμια διευθύντρια μάρκετινγκ στη L’Oréal το 2011, μόλις απέκτησε μεταπτυχιακό από το Fashion Institute of Technology και ήταν περίεργη να οδηγήσει την καριέρα της σε μια νέα κατεύθυνση, όταν παρουσιάστηκε η ευκαιρία να εργαστεί για τη Chanel.

Αυτό που γρήγορα την «κέρδισε» ήταν το πώς αντιπροσώπευε κάτι διαφορετικό, μια ιδιωτική εταιρεία, μια μάρκα πολυτελείας και μια εταιρεία με κατηγορίες πέρα από την ομορφιά.

«Ήταν κάτι νέο να μάθω», θυμάται η Kramer. Εν τω μεταξύ, έχοντας εργαστεί στη Ralph Lauren, ένιωσε ότι θα μπορούσε να φέρει αυτή τη γνώση στα αρώματα της Chanel, συμπεριλαμβανομένων των Chanel No. 5 και Coco Mademoiselle. Αυτό της έδωσε κάτι που μπορούσε να διδάξει ενώ βρισκόταν σε έναν νέο ρόλο, λέει.

Όσον αφορά το τι την ενεργοποίησε, η Kramer τονίζει ότι ήταν πρόθυμη να δοκιμάσει κάτι που δεν είχε κάνει πριν, με νέους συναδέλφους και σε διαφορετικό περιβάλλον.

Τέλος, η Kramer υπογραμμίζει, ότι έπρεπε να κάνει έναν απολογισμό της προσωπικής της ζωής. Εκείνη την εποχή, έβαζε τη ζωή της σε μια σειρά και όλα έδειχναν να αλλάζουν, οπότε έπρεπε να βάλει κάποια πράγματα σε σειρά.

Όταν μια αλλαγή καριέρας σημαίνει μπούμερανγκ πίσω σε μια παλιά εταιρεία

Η Kramer πέρασε σχεδόν πέντε χρόνια στη Chanel, πρώτα ως διευθύντρια μάρκετινγκ αρωμάτων και αργότερα ως εκτελεστική διευθύντρια μάρκετινγκ περιποίησης δέρματος. Κάπου στο 2016, όπως αναφέρει, ένιωσε πως ήθελε κάτι διαφορετικό, οπότε προσπάθησε να κάνει αυτές τις τρεις ερωτήσεις στον εαυτό της.

Τότε μια θέση που ήταν ανοιχτή στη L’Oréal ήταν σαν να… της έκλεινε το μάτι για επιστροφή: «Μπόρεσα να δουλέψω πολύ με τις ομάδες μας που ήταν στη Νότια Κορέα, που ήταν στην Κίνα, που ήταν στο ταξιδιωτικό λιανικό εμπόριο στην Ασία», λέει η Kramer. «Έτσι, υπήρχε αυτή η μεγάλη επιτάχυνση στο Kiehl’s στην οποία έπρεπε να συμμετάσχω, και με διεύρυνε και με έφερε πιο κοντά στον καταναλωτή με διαφορετικό τρόπο, και μου άρεσε».

Και σε προσωπικό επίπεδο, η Kramer λέει ότι ήταν μια καλή στιγμή να επιστρέψει σε έναν πρώην εργοδότη που αγαπούσε, αφού μόλις είχε γεννήσει τον πρώτο της γιο και ήταν έτοιμη για κάτι διαφορετικό επαγγελματικά αλλά με μια εταιρεία όπου ένιωθε υποστήριξη.

«Τώρα στη L’Oreal πρέπει να το πάω σε μια εντελώς άλλη κατεύθυνση», θυμάται η Kramer για τη μετάβασή της στο HR, «κάτι που ήταν επίσης ωραίο και συνέβη στην πραγματικότητα αφού απέκτησα τον δεύτερο γιο μου».

Περισσότερες ειδήσεις

Μην στείλεις άλλο βιογραφικό πριν διαβάσεις αυτό — Το πιο σύνηθες «αυτογκόλ» της πλειοψηφίας

Επαγγέλματα: Σχεδιάζεις να ξεκινήσεις ξανά από το μηδέν;

Αλλαγή καριέρας: Η Νο1 ερώτηση που οφείλετε να κάνετε στον εαυτό σας

Σχετικά Άρθρα