Με μειωμένα οικονομικά μεγέθη ολοκλήρωσε το γ’ τρίμηνο και το 9μηνο του 2025 ο ΑΔΜΗΕ, καθώς η ενίσχυση των επενδυτικών δαπανών άσκησε πίεση στα αποτελέσματα. Τα ενοποιημένα καθαρά κέρδη περιόδου διαμορφώθηκαν στα 113,6 εκατ. ευρώ, μειωμένα κατά 9,2% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα.
Τα ενοποιημένα συνολικά έσοδα στο εννεάμηνο 2025 ανήλθαν σε 344,8 εκατ. ευρώ, καταγράφοντας μείωση 3,3%, έναντι 356,4 εκατ. ευρώ το 2024.
Για την ΑΔΜΗΕ Α.Ε. τα έσοδα διαμορφώθηκαν σε 341,2 εκατ. ευρώ, από 353 εκατ. ευρώ το εννεάμηνο 2024.
Τα ενοποιημένα συνολικά έξοδα ανήλθαν σε 191 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 4,8%.
Αντίθετα, για την ΑΔΜΗΕ Α.Ε. μειώθηκαν κατά 6,5%, σε 166,4 εκατ. ευρώ, έναντι 178 εκατ. ευρώ το 2024.
Τα ενοποιημένα EBITDA του Ομίλου μειώθηκαν κατά 6,8%, στα 242,3 εκατ. ευρώ, έναντι 260 εκατ. ευρώ το 2024.
Το συγκρίσιμο EBITDA ανήλθε σε 244,1 εκατ. ευρώ, μειωμένο κατά 7,8%, εξαιρώντας μη επαναλαμβανόμενα κονδύλια.
Το ενοποιημένο EBIT υποχώρησε κατά 11,7%, στα 153,8 εκατ. ευρώ, από 174,2 εκατ. ευρώ το 2024.
Το συγκρίσιμο EBIT διαμορφώθηκε στα 155,6 εκατ. ευρώ, μειωμένο κατά 13%.
Τα ενοποιημένα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 148,7 εκατ. ευρώ, μειωμένα κατά 9,1%, ενώ τα συγκρίσιμα καθαρά κέρδη διαμορφώθηκαν σε 115 εκατ. ευρώ, από 128,7 εκατ. ευρώ.
Τα ενοποιημένα έσοδα τρίτου τριμήνου ανήλθαν σε 124,9 εκατ. ευρώ, μειωμένα κατά 4,7%.
Το έσοδο από ενοίκιο συστήματος μεταφοράς και αγορά εξισορρόπησης έφτασε τα 122,3 εκατ. ευρώ, με μείωση 2,9%.
Το EBITDA τριμήνου διαμορφώθηκε στα 89,5 εκατ. ευρώ, μειωμένο κατά 5,7%.
Το συγκρίσιμο EBITDA ανήλθε σε 89,7 εκατ. ευρώ, μειωμένο κατά 8%.
Το ενοποιημένο EBIT ανήλθε στα 59,8 εκατ. ευρώ (-9,9%), ενώ τα καθαρά κέρδη περιόδου έφτασαν τα 46 εκατ. ευρώ, έναντι 47,9 εκατ. ευρώ το 2024.
Ολοκληρώθηκε στις 8/11/2025 η δοκιμαστική λειτουργία της διασύνδεσης.
Το έργο προχωρά σε προσωρινή παραλαβή, ένταξη στη ρυθμιζόμενη περιουσιακή βάση και απόδοση εσόδων στην Ariadne Interconnection.
Η χρηματοδότηση ανήλθε σε:
Περιλαμβάνει Σαντορίνη, Φολέγανδρο, Μήλο, Σέριφο.
Το πρώτο σκέλος (Σαντορίνη-Νάξος) ολοκληρώνεται εντός 1ου εξαμήνου 2026.
Σημαντικά ορόσημα 2024-2025: ολοκλήρωση ποντίσεων, υποσταθμών, μελετών και περιβαλλοντικών διαδικασιών.
Η διασύνδεση θα επιτρέψει ανάπτυξη 332 MW ΑΠΕ.
Η γραμμή 400 kV Μεγαλόπολη–Κόρινθος ολοκληρώθηκε το 2022.
Το έργο Κόρινθος–Κουμουνδούρου ολοκληρώνεται το πρώτο εξάμηνο 2026 και συγχρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης.
Το νέο GIS ΚΥΤ αντικαθιστά το υφιστάμενο υπαίθριο.
Η πλήρης ολοκλήρωση αναμένεται το πρώτο εξάμηνο 2026.
Σε εξέλιξη οι διαγωνισμοί, οι ποντίσεις και οι ΜΠΕ.
Οι διασυνδέσεις υλοποιούνται σε φάσεις και εντάσσονται σε χρηματοδότηση Ταμείου Απανθρακοποίησης Νησιών και ΕΣΠΑ.
Προχωρούν μελέτες, κατεδαφίσεις και προετοιμασία διαγωνισμού έως το τέλος του 2025.
Το νέο ΚΥΤ θα συνδεθεί με 400 kV και 150 kV, επιτρέποντας την αποξήλωση παλαιών εναέριων γραμμών.
Ο ΑΔΜΗΕ προχωρά με:
Περισσότερες ειδήσεις
Φρούδες οι ελπίδες του ΑΔΜΗΕ για απομάκρυνση του «πολέμιου» του GSI, Μάκη Κεραυνού
Υπό απειλή η δημοσιονομική κατάσταση της Κύπρου – Αβεβαιότητα δισεκατομμυρίων για τον GSI