MENU

kariera.gr: Διάκριση από τη Google για τις ψηφιακές στρατηγικές της πλατφόρμας

Η συνεργασία με τη Relevance Digital Agency μείωσε το κόστος ανά αίτηση και ενίσχυσε την προσβασιμότητα των θέσεων εργασίας

Το kariera.gr, σε συνεργασία με τη Relevance Digital Agency, αναγνωρίστηκε πρόσφατα από τη Google για την αποτελεσματική αξιοποίηση των ψηφιακών της εργαλείων, ως παράδειγμα βέλτιστης πρακτικής στην ελληνική αγορά.

Η πλατφόρμα, που αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα hubs για αναζήτηση εργασίας στην Ελλάδα, χρησιμοποίησε Google Ads και εξειδικευμένες στρατηγικές Performance Marketing για να συνδέσει πιο αποτελεσματικά τους εργοδότες με τους κατάλληλους υποψηφίους.

Αποτελέσματα μετρήσιμης απόδοσης

Από τον Ιανουάριο έως τον Σεπτέμβριο του 2024, η στρατηγική απέφερε:

  • Αύξηση conversions κατά 155%, δηλαδή περισσότερες αιτήσεις για θέσεις που αντιστοιχούν σε πραγματικές ανάγκες και προσόντα
  • Μείωση του Cost per Application (CPA) κατά 49%

Η Google αναγνώρισε την επιτυχία αυτή ως ένα από τα ελάχιστα case studies που ξεχώρισαν στην Ελλάδα για την αποδοτικότητα και στόχευση.

Ψηφιακά εργαλεία που έκαναν τη διαφορά

Η επιτυχία βασίστηκε στην εφαρμογή υπηρεσιών της Google, όπως:

  • Value Based Bidding
  • Demand Generation

Οι τεχνικές αυτές προσέφεραν στοχευμένη σύνδεση με χρήστες που αναζητούσαν ενεργά εργασία, βελτιστοποιώντας την εμπειρία και τα αποτελέσματα.

Όφελος για εργοδότες και υποψηφίους

Για τις επιχειρήσεις, αυτό μεταφράζεται σε πιο στοχευμένες αγγελίες εργασίας, οι οποίες φτάνουν σε υποψήφιους με ουσιαστικό ενδιαφέρον και σχετικό προφίλ. Οι εργοδότες λαμβάνουν ποιοτικότερες αιτήσεις, αυξάνοντας την ανταγωνιστικότητά τους στην προσέλκυση ταλέντων.

Οι υποψήφιοι από την πλευρά τους βλέπουν περισσότερες προσωποποιημένες προτάσεις εργασίας, προσαρμοσμένες στο προφίλ και τις ανάγκες τους.

Ο Διονύσης Σκαντζής, VP Performance του Kariera Group, ανέφερε:

«Επαναλανσάραμε το kariera.gr στην Ελλάδα με ένα νέο website και στρατηγική που βασίζεται στο Performance. Ενώ αντιμετωπίσαμε μια αρχική μετατόπιση της επισκεψιμότητας, βελτιστοποιήσαμε τα πληρωμένα κανάλια, μειώσαμε την εξάρτησή μας από τους aggregators και ενισχύσαμε τις στρατηγικές bidding. Αυτό οδήγησε σε μείωση κατά 30.000% στο κόστος ανά αίτηση, αύξηση 300% στα μηνιαία sessions και 250% αύξηση στα applications.»

Σχετικά Άρθρα