MENU

Nova: Πρωτοβουλίες στήριξης σε περιοχές που επλήγησαν από τις φωτιές

Μέτρα ανακούφισης σε Αττική, Εύβοια, Κύθηρα, Μεσσηνία και Χανιά

Σειρά διευκολύνσεων για τους συνδρομητές της σε περιοχές που επλήγησαν από τις πρόσφατες πυρκαγιές ανακοινώνει η Nova, μέλος της United Group, του μεγαλύτερου παρόχου τηλεπικοινωνιών και media στη Νοτιοανατολική Ευρώπη.

Στο πλαίσιο ενίσχυσης της επικοινωνίας σε περιοχές που δοκιμάζονται από τις πυρκαγιές – Αττική, Εύβοια, Κύθηρα, Μεσσηνία και Χανιά Κρήτης – η εταιρεία προσφέρει συγκεκριμένες δωρεάν υπηρεσίες επικοινωνίας και τεχνική υποστήριξη προς ιδιώτες και επαγγελματίες.

Δωρεάν παροχές επικοινωνίας

Από τις 27 Ιουλίου 2025, η Nova διαθέτει:

  • 1.500 δωρεάν λεπτά ομιλίας προς όλα τα εθνικά δίκτυα (κινητά και σταθερά).
  • Απεριόριστα δεδομένα (GB) για χρήση στο κινητό.

Οι παροχές αφορούν συνδρομητές κινητής τηλεφωνίας, συμβολαίου και καρτοκινητής, και ισχύουν έως τις 10 Αυγούστου 2025. Οι δικαιούχοι ενημερώνονται μέσω SMS στο κινητό τους για την ενεργοποίηση των παροχών.

Αναστολή εισπρακτικών ενεργειών

Η Nova προχώρησε επίσης σε αναστολή φραγών για τις υπηρεσίες:

  • Σταθερής τηλεφωνίας & Internet
  • Κινητής τηλεφωνίας
  • Συνδρομητικής τηλεόρασης

σε όλες τις προαναφερόμενες πληγείσες περιοχές.

Ενισχυμένη τεχνική παρακολούθηση

Το Εθνικό Κέντρο Διαχείρισης Δικτύου της Nova τέθηκε από την πρώτη στιγμή σε 24ωρη παρακολούθηση των περιοχών, με στόχο την άμεση αποκατάσταση τυχόν τεχνικών θεμάτων.

Οι τεχνικοί της εταιρείας συνεργάζονται στενά με τις τοπικές αρχές και την Πολιτική Προστασία, πραγματοποιώντας παρεμβάσεις όπου είναι τεχνικά εφικτό για τη διατήρηση της συνδεσιμότητας και ομαλής λειτουργίας των δικτύων.

Σχετικά Άρθρα