Σειρά διευκολύνσεων για τους συνδρομητές της σε περιοχές που επλήγησαν από τις πρόσφατες πυρκαγιές ανακοινώνει η Nova, μέλος της United Group, του μεγαλύτερου παρόχου τηλεπικοινωνιών και media στη Νοτιοανατολική Ευρώπη.
Στο πλαίσιο ενίσχυσης της επικοινωνίας σε περιοχές που δοκιμάζονται από τις πυρκαγιές – Αττική, Εύβοια, Κύθηρα, Μεσσηνία και Χανιά Κρήτης – η εταιρεία προσφέρει συγκεκριμένες δωρεάν υπηρεσίες επικοινωνίας και τεχνική υποστήριξη προς ιδιώτες και επαγγελματίες.
Από τις 27 Ιουλίου 2025, η Nova διαθέτει:
Οι παροχές αφορούν συνδρομητές κινητής τηλεφωνίας, συμβολαίου και καρτοκινητής, και ισχύουν έως τις 10 Αυγούστου 2025. Οι δικαιούχοι ενημερώνονται μέσω SMS στο κινητό τους για την ενεργοποίηση των παροχών.
Η Nova προχώρησε επίσης σε αναστολή φραγών για τις υπηρεσίες:
σε όλες τις προαναφερόμενες πληγείσες περιοχές.
Το Εθνικό Κέντρο Διαχείρισης Δικτύου της Nova τέθηκε από την πρώτη στιγμή σε 24ωρη παρακολούθηση των περιοχών, με στόχο την άμεση αποκατάσταση τυχόν τεχνικών θεμάτων.
Οι τεχνικοί της εταιρείας συνεργάζονται στενά με τις τοπικές αρχές και την Πολιτική Προστασία, πραγματοποιώντας παρεμβάσεις όπου είναι τεχνικά εφικτό για τη διατήρηση της συνδεσιμότητας και ομαλής λειτουργίας των δικτύων.