Ισχυρή ανάκαμψη κατέγραψε το Public Group κατά το οικονομικό έτος 2024, με τα ενοποιημένα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) να διαμορφώνονται σε 22,9 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 85,5% σε σχέση με τα 12,4 εκατ. ευρώ του 2023. Σημαντική ενίσχυση παρουσίασαν και τα επαναλαμβανόμενα λειτουργικά κέρδη (Recurring EBITDA), τα οποία ανήλθαν σε 26,2 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 30,8% συγκριτικά με τα 20,05 εκατ. ευρώ της προηγούμενης χρονιάς.
Παράλληλα με τη βελτίωση των λειτουργικών αποτελεσμάτων, καταγράφηκε μείωση της ζημίας κατά 33% σε ενοποιημένο επίπεδο και 27,8% σε εταιρικό επίπεδο, υποδηλώνοντας συνεχή εξυγίανση του οικονομικού προφίλ του Ομίλου.
Σημαντική δυναμική καταγράφουν και οι πωλήσεις του πρώτου εξαμήνου του 2025, με άνοδο έως και 14,6% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2024, στοιχείο που ενισχύει τις προοπτικές για τη νέα χρονιά.
Η στρατηγική ενίσχυσης της παρουσίας του Ομίλου στο φυσικό δίκτυο προχωρά βάσει του τριετούς επενδυτικού πλάνου ύψους 10 εκατ. ευρώ. Κατά το 2024, προστέθηκαν δύο νέα καταστήματα “Public + home” σε Ίλιον και Ηράκλειο Κρήτης, ενώ ολοκληρώθηκαν ανακαινίσεις σε καταστήματα σε κομβικά αστικά κέντρα, όπως Αθήνα, Πειραιάς, Βόλος, Ιωάννινα, Ρόδος και Λάρισα.
Η επέκταση συνεχίζεται και εντός του 2025, με την προσθήκη νέου σημείου στο Smart Park, αλλά και με νέα καταστήματα σε επιλεγμένες περιοχές της Αττικής και της νησιωτικής Ελλάδας.
Ο Όμιλος συνεχίζει να επενδύει σε ενιαία εμπειρία αγορών, ενισχύοντας τη συνεργασία με τη Vodafone, η οποία αριθμεί πλέον 15 shop-in-shops εντός των καταστημάτων Public έως το τέλος του 2024, με περαιτέρω επέκταση εντός της διετίας.
Σημαντική είναι και η ενδυνάμωση των υπηρεσιών after sales μέσω της iRepair, η οποία διατηρεί πλέον 45 σημεία εντός καταστημάτων Public και Public + home στην Ελλάδα και επιπλέον 6 σημεία στην Κύπρο.
Ο δείκτης ικανοποίησης πελατών (NPS) παρέμεινε σε υψηλό επίπεδο, καταγράφοντας 78 μονάδες σε όλα τα σημεία επαφής.
Το Public+, το δωρεάν πρόγραμμα επιβράβευσης πελατών, ενίσχυσε τη σχέση εμπιστοσύνης με τον καταναλωτή, ενώ μία στις τέσσερις συναλλαγές πραγματοποιείται πλέον μέσω του Public Wallet, αναδεικνύοντας την αυξανόμενη ψηφιακή υιοθέτηση.
Ανταποκρινόμενο στις αυξημένες ανάγκες ευελιξίας των καταναλωτών, το Public Group λάνσαρε εργαλεία όπως:
Τα παραπάνω ενισχύουν τη προσιτότητα και την ασφάλεια στην αγοραστική εμπειρία.
Στο επίκεντρο της στρατηγικής του Ομίλου βρίσκεται το ανθρώπινο δυναμικό. Μέσα από προγράμματα όπως:
ο Όμιλος επενδύει σε ένα σύγχρονο, συμμετοχικό και εξελίξιμο εργασιακό περιβάλλον.
Το Public Group προχωρά με σαφή στρατηγική και στόχο τη βιώσιμη ανάπτυξη, επενδύοντας στην αναβάθμιση της εμπειρίας πελάτη, στην τεχνολογική εξέλιξη και στις στρατηγικές συνεργασίες που δημιουργούν μακροπρόθεσμη αξία για τον καταναλωτή και τον οργανισμό.