MENU

Τριπλή διάκριση για την ΙΚΕΑ στα PR Awards 2025

Κορυφαία διάκριση για το μέλους του ομίλου Fourlis σε Retail και Launch επικοινωνία

Η ΙΚΕΑ, μέλος του Ομίλου Fourlis, απέσπασε τρεις διακρίσεις στα PR Awards 2025 για την επικοινωνιακή της καμπάνια με κεντρικό μήνυμα: «Ξυπνήστε. Ώρα για ύπνο!».

Η καμπάνια εστίασε στη σημασία του ποιοτικού ύπνου, τοποθετώντας τις ανάγκες των ανθρώπων στο επίκεντρο της επικοινωνιακής στρατηγικής της εταιρείας.

Αναλυτικά οι διακρίσεις της ΙΚΕΑ:

🏆 Platinum – Best PR Campaign per Sector (Retail, Supermarkets & E-commerce)

Η κορυφαία διάκριση της κατηγορίας απονεμήθηκε στην ΙΚΕΑ για την καμπάνια «Ξυπνήστε. Ώρα για ύπνο!», ανάμεσα σε όλους τους συμμετέχοντες του τομέα.
Η βράβευση αναγνωρίζει την επιτυχημένη επικοινωνιακή στρατηγική της ΙΚΕΑ στον ανταγωνιστικό κλάδο του λιανεμπορίου, με αξιοποίηση σύγχρονων μέσων τόσο στο φυσικό όσο και στο ψηφιακό περιβάλλον.

🥇 Gold – Κατηγορία “Launch”

Η ΙΚΕΑ τιμήθηκε για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση της στρατηγικής επικοινωνίας στο λανσάρισμα του νέου concept.
Η καμπάνια κατάφερε να επαναπροσδιορίσει τη σχέση κοινού και ύπνου, επισημαίνοντας τις συνέπειες της έλλειψής του στην καθημερινότητα, με ένα δημιουργικό και αντισυμβατικό μήνυμα: «Ξυπνήστε. Ώρα για ύπνο!».

🥇 Gold – Κατηγορία “Retail, Supermarkets & E-commerce”

Η τρίτη διάκριση αφορά την επικοινωνιακή προσέγγιση που ανέδειξε το υπνοδωμάτιο ως βασικό παράγοντα ευεξίας.
Η καμπάνια ανέδειξε τον ρόλο των προϊόντων της ΙΚΕΑ ως υποστηρικτικά στοιχεία στους βασικούς άξονες του ποιοτικού ύπνου: φως, θερμοκρασία, ποιότητα αέρα, ήχος, άνεση και οργάνωση.

Συνεργασία με Gravity The Newtons

Η καμπάνια σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε σε συνεργασία με την Gravity the Newtons. Η δημιουργική προσέγγιση, οι στοχευμένες ενέργειες και η βαθιά κατανόηση του brand συνέβαλαν ουσιαστικά στην επιτυχία της επικοινωνίας και των διακρίσεων.

PR Awards: Ένας θεσμός για την επικοινωνία

Τα PR Awards αποτελούν έναν από τους βασικούς θεσμούς στην Ελλάδα για την επιβράβευση δημιουργικότητας, καινοτομίας και αποτελεσματικότητας στον χώρο της επικοινωνίας.

Οι φετινές διακρίσεις της ΙΚΕΑ ενισχύουν περαιτέρω τη θέση της στο καθημερινό περιβάλλον των καταναλωτών, μέσω στοχευμένης και ανθρώπινης επικοινωνίας.

Σχετικά Άρθρα