Αύξηση 13% στον κύκλο εργασιών, ενίσχυση της μικτής κερδοφορίας της τάξης του 21% και μείωση λειτουργικών εξόδων κατά 500.000 παρουσίασε η Westnet το α’ φετινό εξάμηνο, επιβεβαιώνοντας τη δυναμική που δημιουργείται από τις στρατηγικές αλλαγές της προηγούμενης χρονιάς.
Η στρατηγική της εταιρείας για το 2025 επικεντρώνεται στη διεύρυνση του προϊοντικού χαρτοφυλακίου στους τομείς των λευκών συσκευών και του κλιματισμού στην ανάπτυξη των ιδιόκτητων brands Kydos (τηλεοράσεις) και Omnys (οικιακές συσκευές), στην επέκταση σε νέες γεωγραφικές αγορές και στην ενίσχυση των b2b λύσεων και της τεχνικής υποστήριξης, ειδικά για εξειδικευμένες αγορές όπως ξενοδοχεία και φαρμακεία.
Το 2024 αποτέλεσε για την εταιρεία έτος στρατηγικής μετάβασης, στο οποίο υλοποιήθηκαν εκτεταμένες αλλαγές στις εμπορικές και οργανωτικές δομές, με στόχο την ενίσχυση της λειτουργικής αποδοτικότητας και της προστιθέμενης αξίας προς τους πελάτες.
Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία:
Παρά τις επενδύσεις και τα μη επαναλαμβανόμενα κόστη που συνόδευσαν αυτές τις αλλαγές, και τα οποία οδήγησαν σε αρνητικό EBITDA και αποτελέσματα προ φόρων για το 2024, η εταιρεία διατήρησε τη διεθνή της παρουσία, με το 23% του κύκλου εργασιών να προέρχεται από εξωτερικές αγορές, επιτυγχάνοντας εισροή κεφαλαίων από πελάτες εξωτερικού για την υποστήριξη της εφοδιαστικής της αλυσίδας.
Η θετική πορεία του πρώτου εξαμήνου επιβεβαιώνει ότι οι αλλαγές που έγιναν αποδίδουν. Η στρατηγική πλέον εστιάζει στην ενίσχυση της αποδοτικότητας και στη σταθερή βελτίωση των λειτουργικών αποτελεσμάτων, με στόχο τη διαμόρφωση ενός βιώσιμου και ανταγωνιστικού μοντέλου ανάπτυξης.