Μια νέα cloud εφαρμογή για την ψηφιακή διαχείριση του πελατολογίου επιχειρήσεων παρουσίασε η Entersoft-SOFTONE, προσφέροντας ένα εργαλείο που υποστηρίζει την εύκολη, γρήγορη και αξιόπιστη καταγραφή πελατών, ανεξάρτητα από το είδος, το μέγεθος ή τα συστήματα μηχανογράφησης/τιμολόγησης που χρησιμοποιεί κάθε επιχείρηση.
Η λύση ECUSTOMERS έχει σχεδιαστεί για να ανταποκρίνεται στις νέες απαιτήσεις της ΑΑΔΕ, αναφορικά με την υποχρεωτική ψηφιακή καταγραφή πελατών. Η υποχρέωση αυτή αφορά σε πρώτη φάση επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον χώρο των οχημάτων (όπως συνεργεία, πλυντήρια, χώροι στάθμευσης, εταιρείες ενοικίασης κ.ά.) και πρόκειται σταδιακά να επεκταθεί και σε άλλους κλάδους, με πρώτο αυτόν της διοργάνωσης εκδηλώσεων (catering, χώροι εκδηλώσεων κ.λπ.).
Με ευέλικτη αρχιτεκτονική, το ECUSTOMERS ενσωματώνεται απρόσκοπτα σε όλες τις εμπορικές εφαρμογές της Entersoft-SOFTONE, ενώ διατίθεται και αυτόνομα ως συνδρομητική υπηρεσία που λειτουργεί μέσω οποιουδήποτε web browser ή mobile συσκευής.
Καλύπτει έτσι και τις ανάγκες μικρών επιχειρήσεων που χρησιμοποιούν παραδοσιακές ταμειακές μηχανές.
Παράλληλα, η λύση μπορεί να διασυνδεθεί με οποιαδήποτε εφαρμογή τιμολόγησης ή ERP της αγοράς, αυτοματοποιώντας πλήρως την καταγραφή του Ψηφιακού Πελατολογίου χωρίς την ανάγκη τεχνικών αλλαγών ή προσαρμογών.
Μέσα από φιλικό και εύχρηστο περιβάλλον εργασίας, η λύση επιτρέπει:
Με αυτόν τον τρόπο, οι επιχειρήσεις διασφαλίζουν συμμόρφωση με τη νομοθεσία, ενώ απλοποιείται η συνολική διαδικασία διαχείρισης των συναλλαγών τους.