Σε ένα ακόμη βήμα εκσυγχρονισμού και ψηφιακού μετασχηματισμού της εξυπηρέτησης πελατών, προχωρά η ΕΥΔΑΠ, μετατρέποντας από τη Δευτέρα 14 Ιουλίου 2025 το Γ’ Περιφερειακό Κέντρο επί της Κηφισίας και Ιατρίδου σε Κέντρο e-Εξυπηρέτησης ΕΥΔΑΠ.
Το νέο Κέντρο e-Εξυπηρέτησης θα είναι αποκλειστικά προσανατολισμένο στην επεξεργασία ψηφιακών και τηλεφωνικών αιτημάτων. Η ομάδα του θα παρέχει άμεση υποστήριξη και επίλυση ζητημάτων, διατηρώντας την αφοσίωση και συνέπεια που χαρακτηρίζει τις υπηρεσίες της ΕΥΔΑΠ.
Η μετάβαση αυτή ενισχύει τη στρατηγική της εταιρείας για βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη, αξιοποιώντας τα υφιστάμενα ψηφιακά κανάλια εξυπηρέτησης, όπως:
Με το νέο μοντέλο λειτουργίας, η ΕΥΔΑΠ προσφέρει ευέλικτη εξυπηρέτηση από απόσταση, απλοποιώντας τη διαδικασία επικοινωνίας των πολιτών με την εταιρεία, χωρίς την ανάγκη φυσικής μετάβασης στα καταστήματα. Πρόκειται για μια ανθρωποκεντρική προσέγγιση, με στόχο την ταχύτητα και την αξιοπιστία, σε κάθε σημείο της χώρας.
Παρά τη στροφή στην ψηφιακή εξυπηρέτηση, η ΕΥΔΑΠ διευκρινίζει ότι οι πολίτες που επιθυμούν δια ζώσης εξυπηρέτηση μπορούν να επισκέπτονται οποιοδήποτε άλλο Κέντρο Εξυπηρέτησης της εταιρείας.
Για περιπτώσεις που σχετίζονται με προηγούμενες υποθέσεις ή επισκέψεις στο Γ’ Περιφερειακό Κέντρο της Κηφισίας, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται:
Η διοίκηση της ΕΥΔΑΠ επισημαίνει ότι η συγκεκριμένη πρωτοβουλία εντάσσεται σε μια ευρύτερη στρατηγική ψηφιακής μετάβασης και βιώσιμης ανάπτυξης, η οποία θα συνεχιστεί και στο μέλλον με νέες παρεμβάσεις που στοχεύουν στην πλήρη αναβάθμιση των υποδομών εξυπηρέτησης.