MENU

TikTok: Πάνω από 4,5 εκατ. χρήστες στην Ελλάδα – Η πλατφόρμα που εξελίσσεται σε πολιτιστικό και εμπορικό φαινόμενο

Το 64% ανακαλύπτει προϊόντα μέσω της εφαρμογής, το 65% είναι έτοιμο να αγοράσει

Το TikTok κατέγραψε ένα νέο ορόσημο: πάνω από 4,5 εκατομμύρια ενεργοί χρήστες στην Ελλάδα και 200 εκατομμύρια σε όλη την Ευρώπη χρησιμοποιούν την εφαρμογή κάθε μήνα. Η πλατφόρμα έχει ξεπεράσει τα όρια της ψυχαγωγίας, εξελισσόμενη σε χώρο όπου οι χρήστες μοιράζονται ιστορίες, αποκτούν νέες δεξιότητες, ανακαλύπτουν ενδιαφέροντα και συνδέονται με brands, προϊόντα και υπηρεσίες.

Παράλληλα, όλο και περισσότερες επιχειρήσεις επενδύουν στο TikTok, προκειμένου να ενισχύσουν την οργανική τους παρουσία και να δημιουργήσουν καμπάνιες με ουσιαστικό αντίκτυπο.

Η ελληνική κοινότητα σε πρώτο πλάνο

Η κοινότητα του TikTok στην Ελλάδα ξεχωρίζει για τη δημιουργικότητα και την αυθεντικότητα των δημιουργών της:

  • Χαρά Κοντοχρήστου (@chara_kontochristou): Μέσα από POV βίντεο και τη σειρά «Αρχιτεκτονική για το παγωτό σου» παρουσιάζει εμβληματικά κτίρια συνδυάζοντας αρχιτεκτονική και καθημερινότητα.
  • Αριάνα Παπαλεξόπουλος (@ariannapapalexopoulos): Ηθοποιός, συγγραφέας και παραγωγός, που προβάλλει με χιούμορ και ρεαλισμό την ελληνική κουλτούρα στην Αμερική.
  • Marketing Parakalo (@marketingparakalo): Ο Kamil, με σύντομες πρακτικές συμβουλές marketing, έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη επαγγελματιών και κοινού.
  • Μάρω & Γιώργος (@marw.mrg): Μέσα από το project travelwithme ταξιδεύουν, γεύονται τοπικές κουζίνες και μοιράζονται χρήσιμες συμβουλές για λιγότερο γνωστούς προορισμούς.

Το TikTok ως χώρος γέννησης νέων τάσεων

Το TikTok δεν είναι απλώς μια πλατφόρμα, αλλά ένας χώρος όπου γεννιούνται οι τάσεις.

  • Το 76% των χρηστών δηλώνει ότι το TikTok τους βοηθά να παρακολουθούν τι είναι δημοφιλές.
  • Το 33% παρακολούθησε τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2024 για πρώτη φορά μέσω TikTok, ξεπερνώντας την τηλεόραση και το streaming (28%).

Ιδιαίτερη επιτυχία γνωρίζει το #BookTok, που αναζωπύρωσε το ενδιαφέρον για το βιβλίο και έφερε νέες συνεργασίες με εκδοτικούς οίκους. Δημιουργοί όπως η Δανάη (@danaiibrahim) και η Σοφία (@sophiapaliii) αξιοποιούν την πλατφόρμα για να προτείνουν τίτλους, να αναπαριστούν σκηνές και να καλλιεργούν μια νέα κουλτούρα ανάγνωσης.

Από παθητικοί θεατές σε στρατηγικούς συνεργάτες

Στο TikTok, οι χρήστες δεν είναι πλέον απλοί αποδέκτες διαφημίσεων – μετατρέπονται σε ενεργούς συνεργάτες και πρεσβευτές brands.

Ενδεικτικά, η Avène εφάρμοσε στρατηγική με δημιουργούς που ασχολούνται με φαρμακευτική και κοσμετολογία, δημιουργώντας αυθεντικές αφηγήσεις που ενίσχυσαν την αξιοπιστία του brand και έφεραν μετρήσιμα αποτελέσματα.

Το TikTok ως επιχειρηματικό εργαλείο

Η πλατφόρμα έχει εξελιχθεί σε έναν δυναμικό επιχειρηματικό μηχανισμό:

  • 64% των χρηστών ανακαλύπτει νέα προϊόντα ή υπηρεσίες μέσω TikTok, περισσότερο από άλλες πλατφόρμες (56%).
  • 65% δηλώνει πιθανό να αγοράσει κάτι που είδε στην εφαρμογή.
  • 88% των πιστών χρηστών δοκιμάζει ξανά προϊόντα από την ίδια εταιρεία.
  • 84% αγοράζει με μεγαλύτερη συχνότητα και το ίδιο ποσοστό λειτουργεί ως υποστηρικτής του brand στο προσωπικό του δίκτυο.

Το TikTok δεν είναι πλέον μόνο χώρος διασκέδασης. Έχει μετατραπεί σε ένα πολιτιστικό και εμπορικό οικοσύστημα, όπου οι χρήστες δημιουργούν, επαναπροσδιορίζουν και εξελίσσουν περιεχόμενο σε τάσεις, διαλόγους και επιχειρηματικές ευκαιρίες. Για δημιουργούς, brands και καταναλωτές, το TikTok αποτελεί πλέον αναπόσπαστο κομμάτι της ψηφιακής τους καθημερινότητας.

Σχετικά Άρθρα