Τριετή στρατηγική συνεργασία με επίκεντρο την ευρωπαϊκή αγορά εγκαινιάζουν η Visa, παγκόσμιος ηγέτης στις ψηφιακές πληρωμές, και η Ubisoft, μια από τις κορυφαίες εταιρείες στον τομέα της ανάπτυξης video games.
Η νέα αυτή σύμπραξη αποσκοπεί στην ενίσχυση της εμπειρίας των παικτών μέσα από συνδυασμένες ενέργειες μάρκετινγκ και προωθητικές καμπάνιες σε δημοφιλή παιχνίδια της Ubisoft. Ανάμεσά τους περιλαμβάνεται και η νέα έκδοση του Just Dance™ 2025.
Μέσω ειδικών προωθητικών ενεργειών της Visa:
Κατά τη διάρκεια της τριετούς αυτής συνεργασίας, οι δύο εταιρείες σχεδιάζουν να εξερευνήσουν νέες καινοτόμες εφαρμογές που ξεπερνούν τα όρια του gaming, αξιοποιώντας την τεχνογνωσία και την απήχηση και των δύο οργανισμών.
Στο πλαίσιο της κυκλοφορίας του Just Dance™ 2025, έχει προγραμματιστεί αποκλειστική χορευτική εκδήλωση με τη συμμετοχή της Kika Nazareth, επαγγελματία ποδοσφαιρίστριας και μέλους της Team Visa.
Σύμφωνα με την Ελεάννα Κοσκινά, Head of Marketing της Visa για Ελλάδα, Κύπρο, Μάλτα & Ισραήλ, δήλωσε: «Η συνεργασία μας με την Ubisoft ενισχύει τη στρατηγική της Visa για είσοδο στον χώρο του gaming, προσφέροντας εξατομικευμένες εμπειρίες στους κατόχους καρτών Visa.» Ο Chris Early, Strategic Partnerships Business Development της Ubisoft, ανέφερε πως «η νέα αυτή σύμπραξη αποτελεί το πρώτο βήμα για την προσφορά αποκλειστικού περιεχομένου στους κατόχους Visa. Αναμένουμε περισσότερα στο άμεσο μέλλον.»
Με πάνω από 40 χρόνια εμπειρίας σε παγκόσμιου βεληνεκούς χορηγίες στον αθλητισμό και την ψυχαγωγία, η Visa ενισχύει πλέον την παρουσία της και στον κλάδο του gaming, διευρύνοντας την απήχηση και τις εμπειρίες που προσφέρει στους καταναλωτές.