MENU

Grecotel Filoxenia Kalamata: Ανανεωμένο ξεκίνημα για το εμβληματικό ξενοδοχείο της Καλαμάτας

Επαναπροσδιορισμός του luxury τουρισμού με επίκεντρο την περιφέρεια και τους ανθρώπους της

Η επαναλειτουργία του Grecotel Filoxenia Kalamata σηματοδοτεί μια νέα φάση ανάπτυξης για την περιοχή της Μεσσηνίας, ενισχύοντας τη δυναμική του luxury hospitality στον Νότιο Ελληνικό Τουριστικό Χάρτη. Η ολοκληρωμένη ανακαίνιση του ιστορικού ξενοδοχείου της Καλαμάτας εντάσσεται στο στρατηγικό επενδυτικό πλάνο της Grecotel, με στόχο την αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος και την ενίσχυση της περιφερειακής ταυτότητας μέσα από ποιοτικές υποδομές, αυθεντική εμπειρία διαμονής και τοπική ενσωμάτωση.

Το ξενοδοχείο βρίσκεται στον κόλπο της Μεσσηνίας, στην άκρη της πόλης, πάνω σε 300 μέτρα παραλίας δίπλα στον Ταΰγετο.

Η αρχιτεκτονική του είναι χαρακτηριστική νοσταλγικών εποχών της παραθαλάσσιας Ελλάδας: επιβλητικά κτίρια με χρώματα και κεραμοσκεπές, μεσογειακοί ελαιόκηποι, και chambres de jardin σε γραμμική ακολουθία με την ακτή. Ένα εντυπωσιακό σύνολο από πισίνες που υπερχειλίζουν στα τέσσερα σημεία του ορίζοντα πλαισιώνονται από αλμυρίκια και φοίνικες και βρίσκονται στο κέντρο του ξενοδοχείου δίπλα στα εστιατόρια, την παραλία και τα μπαρ.

Το ξενοδοχείο περιλαμβάνει 95 πολυτελή δωμάτια και 67 σουίτες με βεράντες ή μπαλκόνια στη θέα, υπέροχα σχεδιασμένα με φωτεινά χρώματα και πολύτιμα μάρμαρα.

Το Grecotel Filoxenia λειτουργεί ως πρεσβευτής της τοπικής παραγωγής μέσα από την κουζίνα του, με πιάτα της Μεσσηνιακής και Λακωνικής Μάνης, ενώ το ειδικά σχεδιασμένο πωλητήριο του ξενοδοχείου προβάλει τις διάσημες ελιές Καλαμών και προϊόντα της γης, ιστορικές ποτοποιίες και αξιόλογα προϊόντα Πελοποννήσιων παραγωγών. Αναμεσά τους ξεχωρίζει το περίφημο μεταξωτό καλαματιανό μαντήλι, σύμβολο του νόστου και της επιστροφής στην πατρίδα.

Ενδυνάμωση τοπικής απασχόλησης

Το Grecotel Filoxenia αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της τοπικής ταυτότητας της Καλαμάτας, διατηρώντας διαχρονικούς δεσμούς με την κοινωνία της περιοχής. Όλο το ανθρώπινο δυναμικό του ξενοδοχείου προέρχεται από την πόλη ή την ευρύτερη περιοχή, μεταφέροντας στους επισκέπτες το αυθεντικό πνεύμα της ελληνικής φιλοξενίας. Η Grecotel, με σταθερή στρατηγική προσήλωση στους ανθρώπους της, επενδύει στην ενδυνάμωση της τοπικής απασχόλησης και τη δημιουργία σχέσεων εμπιστοσύνης, συμβάλλοντας ουσιαστικά στην κοινωνική και οικονομική συνοχή της περιοχής.

Η επένδυση μαζί με τη δεύτερη φάση της ανακαίνισης τον χειμώνα του 2026 που περιλαμβάνει νέο συνεδριακό κέντρο και spa θα φτάσει τα 20 εκ. ευρώ. Με αφορμή το άνοιγμα του ξενοδοχείου η Διευθύνουσα Σύμβουλος τηςGrecotel,  Μάρι Ν. Δασκαλαντωνάκη δήλωσε: «Η οικογένεια της Grecotel είναι ιδιαίτερα χαρούμενη που η επέτειος των 50 χρόνων λειτουργίας της συνέπεσε με την ανακαίνιση αυτού του ξενοδοχείου με το συμβολικό όνομα Φιλοξενία. Γιατί αυτό πρεσβεύουμε.»     

Το 2025 αποτελεί χρονιά-ορόσημο για τηνGrecotel, τον ηγετικό όμιλο φιλοξενίας στην Ελλάδα, καθώς γιορτάζει 50 χρόνια αδιάλειπτης παρουσίας και συνεχούς εξέλιξης. Το μοναδικό της portfoliο με 40 properties σε 15 από τους ομορφότερους ελληνικούς προορισμούς, σε συνδυασμό με την απαράμιλλη ποιότητα υπηρεσιών και εμπειριών που προσφέρει, προωθεί την ταυτότητα της Ελλάδας προάγοντας την ιστορία, τον πολιτισμό, τη φύση, τη γαστρονομία και τις παραδόσεις της, σε όλο τον κόσμο.

Η Grecotel παραμένει μια ανεξάρτητη οικογενειακή επιχείρηση που υποδέχεται πλέον την τρίτη της γενιά και συγκαταλέγεται στα πιο επιδραστικά luxury brands στον χώρο του τουρισμού διεθνώς, ενισχύοντας διαρκώς το αποτύπωμά της με εμβληματικά ξενοδοχεία και καινοτόμα προϊόντα. Στον πυρήνα της βρίσκεται το motto ‘Hotels and Resorts to Live’, δημιουργώντας αξέχαστα βιώματα για εκατομμύρια επισκέπτες που την επιλέγουν, πρεσβεύοντας την αυθεντική Ελλάδα που περήφανα εμπεριέχει σε κάθε έκφανση της φιλοξενίας της.

Σχετικά Άρθρα