Η μεγάλη επισκεψιμότητα και προσέλευση καταναλωτών στο εμπορικό πάρκο των Σπάτων φέρνουν νέες αφίξεις σε λιανική και εστίαση, με το «αποτύπωμα» των μεγάλων αλυσίδων – είτε πρόκειται για εγχώρια είτε ακόμη και για ξένα ονόματα – να μεγαλώνει.
Ο λόγος για το εμπορικό πάρκο Smart Park που ανήκει στο χαρτοφυλάκιο της Trade Estates ΑΕΕΑΠ και το οποίο συνεχίζει να εμπλουτίζει το «προϊόν» του ακόμη και στο κλείσιμο της χρονιάς, λίγο πριν τις γιορτές των Χριστουγέννων. Σε συνέχεια των κινήσεων που είχαν προηγηθεί νωρίτερα μέσα στο έτος (βλ. λειτουργία του νέου Public) το εμπορικό πάρκο των Σπάτων μετρά το τελευταίο διάστημα τρεις αφίξεις με νέα καταστήματα που έχουν ήδη ανοίξει και συγκεκριμένα, τα νέα σημεία Μουστάκας, Lego Store αλλά και την KIABI, τη γαλλική εταιρία μόδας με επιλογές ένδυσης για όλη την οικογένεια.
H τελευταία μάλιστα ενισχύει την παρουσία της στην Ελλάδα με το πρώτο της κατάστημα στην Αθήνα, στο εμπορικό πάρκο που συνδέεται με τον όμιλο Fourlis. Τo άνοιγμα του νέου καταστήματος επιφάνειας 690 τ.μ. στο Smart Park στα Σπάτα, σηματοδοτεί το πρώτο σημείο παρουσίας στην Αττική και το δεύτερο στην Ελλάδα, μετά την επιτυχημένη λειτουργία του πρώτου καταστήματος στο εμπορικό πάρκο Top Parks στην Πάτρα, επίσης της Trade Estates AEEAΠ.
Στο ίδιο μήκος κύματος και μία ακόμη άφιξη που αναμένεται και προετοιμάζεται στο εμπορικό πάρκο τις τελευταίες ημέρες. Η γνωστή αλυσίδα εστίασης TGI Fridays επίσης προετοιμάζεται πυρετωδώς αυτές τις ημέρες προκειμένου να ανοίξει στο Smart Park, εμπλουτίζοντας αυτή τη φορά το κομμάτι της εστίασης με δεδομένη και την υψηλή επισκεψιμότητα που συνεχίζει να βαίνει αυξανόμενη στο εμπορικό των Σπάτων, τόσο τις καθημερινές όσο και τα Σαββατοκύριακα.
Επισημαίνεται εδώ ότι με βάση τα επίσημα στοιχεία της επενδυτικής εταιρίας ακινήτων του ομίλου Fourlis για το εννεάμηνο του 2025, σε όλα τα εμπορικά πάρκα του χαρτοφυλακίου της (12), η επισκεψιμότητα αυξήθηκε κατά 15,7% και οι πωλήσεις κατά 13,6% στη διάρκεια της περιόδου Ιανουαρίου – Σεπτεμβρίου 2025, γεγονός το οποίο επιβεβαιώνει και την προτίμηση των καταναλωτών στα μεγάλα εμπορικά κέντρα / πάρκα. Σε απόλυτους αριθμούς, οι επισκέπτες στα εμπορικά πάρκα του ομίλου ξεπέρασαν τα 17 εκατομμύρια κατά την περίοδο του εννεαμήνου και οι πωλήσεις των καταστημάτων τα 360 εκατ. ευρώ.
Περισσότερες ειδήσεις
Στα σκαριά δύο νομοσχέδια για την αξιοποίηση των ακινήτων του Δημοσίου