MENU

Στρατηγική συμμαχία Premia — NLTG για επενδύσεις δισεκατομμυρίων στον ελληνικό τουρισμό

Δρομολόγηση έως και 10 νέων τουριστικών μονάδων — Στόχος οι 560.000 Σκανδιναβοί τουρίστες ετησίως

Σε νέα φάση δυναμικής επέκτασης στον ελληνικό τουρισμό εισέρχονται η Premia Properties και ο σκανδιναβικός κολοσσός Nordic Leisure Travel Group (NLTG), όπως ανακοινώθηκε σε εκδήλωση στο Ζάππειο. Στο επίκεντρο των σχεδίων, η κατασκευή νέου ξενοδοχείου στη Ρόδο, καθώς και η δρομολόγηση έως και 10 νέων τουριστικών μονάδων σε κορυφαίους ελληνικούς προορισμούς, με στόχο τον διπλασιασμό των Σκανδιναβών τουριστών που επισκέπτονται τη χώρα.

Διεθνές επενδυτικό ενδιαφέρον με ελληνική βάση

Ο Νορβηγός μεγιστάνας και επικεφαλής του NLTG, Petter Stordalen, επιβεβαίωσε την πρόθεση του ομίλου να αυξήσει τις επενδύσεις στην Ελλάδα, αναγνωρίζοντας τη χώρα ως τον νούμερο ένα προορισμό για τους Σκανδιναβούς τουρίστες. Με κύκλο εργασιών ύψους 2 δισ. ευρώ και 20.000 εργαζόμενους, ο όμιλος NLTG στοχεύει να διαδραματίσει ηγετικό ρόλο στην αναβάθμιση της τουριστικής εμπειρίας στην Ελλάδα.

Ο ίδιος ανέφερε χαρακτηριστικά πως “θέλουμε να αυξήσουμε τον αριθμό των Σκανδιναβών τουριστών που επισκέπτονται την Ελλάδα κάθε καλοκαίρι”, ενώ τόνισε τη σημασία της χώρας για το παρόν και το μέλλον του ομίλου. Παράλληλα, εξέφρασε δημόσια την εμπιστοσύνη του προς τον Ηλία Γεωργιάδη, χαρακτηρίζοντάς τον ικανό και διορατικό επιχειρηματία.

Η Ελλάδα στην καρδιά των επενδυτικών πλάνων της Premia

Ο ελληνοσουηδός επιχειρηματίας και μεγαλομέτοχος της Premia Properties, Ηλίας Γεωργιάδης, υπογράμμισε την ισχυρή δέσμευση για περαιτέρω επενδύσεις στον ελληνικό τουρισμό και την οικονομία γενικότερα. “Έχουμε πολλά project στα σκαριά – και greenfield και brownfield – όχι μόνο στον τουρισμό αλλά και στον κλάδο της οινοποιίας”, δήλωσε, ευχαριστώντας δημόσια τον CEO της Premia, Κώστα Μαρκάζο, για τη στήριξή του στο αρχικό επενδυτικό όραμα.

Ξεχωριστή αναφορά έγινε και στην κοινή επένδυση με την TEMES του Αχιλλέα Κωνσταντακόπουλου για ένα σύγχρονο οινοποιείο στην περιοχή του Costa Navarino, αλλά και στη συνεργασία με τη NLTG, την οποία χαρακτήρισε στρατηγικής σημασίας.

10 νέα ξενοδοχεία και 560.000 Σκανδιναβοί τουρίστες στην Ελλάδα

Ο Goran Cocis, Director of Development Expansion του NLTG, αποκάλυψε τους φιλόδοξους στόχους του ομίλου, τονίζοντας πως μέσα στα επόμενα 3 χρόνια αναμένεται να λειτουργούν έως και 10 νέα ξενοδοχεία στην Ελλάδα. Οι τοποθεσίες υπό εξέταση περιλαμβάνουν τόσο δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς όπως η Ρόδος, Κρήτη, Κως, Κέρκυρα, Σαντορίνη, Σάμος, όσο και μικρότερα νησιά και τα Νότια Προάστια της Αττικής.

Παράλληλα, σχεδιάζεται διπλασιασμός των επισκεπτών από τις σκανδιναβικές αγορές, από 280.000 σε 560.000 τουρίστες ετησίως.

Πρώτο βήμα: Νέα τουριστική επένδυση στην Καλλιθέα Ρόδου

Η πρώτη κοινή επένδυση αναμένεται να υλοποιηθεί στη Ρόδο, και συγκεκριμένα στην περιοχή Καλλιθέα, σε οικόπεδο δίπλα στα ξενοδοχεία Sunwing που ήδη λειτουργεί η NLTG. Πρόκειται για greenfield επένδυση, που σηματοδοτεί την έναρξη ενός νέου κύκλου επενδύσεων με πιθανές περαιτέρω συνεργασίες και με άλλους Έλληνες παίκτες της αγοράς.

Σχετικά Άρθρα