MENU

Tην αξιοποίηση ιδιόκτητου πολυόροφου κτιρίου parking στο κέντρο της Αθήνας προωθεί η ΣΤΑΣΥ

Η εταιρία θα πραγματοποιήσει πλειοδοτικό διαγωνισμό για τη μίσθωση του ακινήτου σε ιδιώτη επενδυτή

«Χρυσάφι» αποτελούν για το κέντρο της Αθήνας οι χώροι στάθμευσης με τις συγκεκριμένες ιδιοκτησίες να ενέχουν θεωρητικά και χαμηλότερο ρίσκο για τους επενδυτές που θα αποφασίσουν να τοποθετήσουν κεφάλαια σε αυτού του είδους τα ακίνητα λόγω της υψηλής τους ζήτησης.

Στο πλαίσιο αυτό η ΣΤΑΣΥ Α.Ε. προχωρά σε διαγωνιστική διαδικασία μακροχρόνιας μίσθωσης για πολύωροφο κτίριο στάθμευσης ιδιοκτησίας της, ανενεργό τα τελευταία χρόνια, στο κέντρο της Αθήνας. Ο χώρος στάθμευσης αυτοκινήτων βρίσκεται στο κτιριακό συγκρότημα ιδιοκτησίας της ΣΤΑΣΥ επί των οδών Αθηνάς και Λυκούργου, αφορά δυνητικά 242 θέσεις συνολικά ή αλλιώς 22 αυτοκίνητα ανά όροφο και βρίσκεται επί της οδού Αθηνάς 67 στην «καρδιά» της πόλης.

Ειδικότερα, το κτιριακό συγκρότημα όπου βρίσκεται ο σταθμός αποτελείται από τρία επιμέρους λειτουργικώς αυτόνομα κτίρια, µε διάφορες χρήσεις:

  • Το γωνιακό Κτίριο ΚΤ1 µε ̟προσόψεις επί των οδών Αθηνάς και Λυκούργου, έχει οκτώ ορόφους και αποτελεί την έδρα της ΣΤΑΣΥ Α.Ε.
  • Το κτίριο ΚΤ2 ή Autosilo έχει ̟πρόσοψη επί της οδού Αθηνάς. Πρόκειται για αυτοματο̟ποιημένο (µη λειτουργούντα σήμερα) υπέργειο σταθμό αυτοκινήτων 11 ορόφων µε δύο ανελκυστήρες μεταφοράς οχημάτων και συνολική δυνητικά χωρητικότητα 242 θέσεων. Ο σταθμός μπορεί να έχει είσοδο και έξοδο και από την οδό Λυκούργου αλλά και από την οδό Αθηνάς.
  • Το Κτίριο ΚΤ3 (ή πτέρυγα 2) µε ̟πρόσοψη επί της οδού Αθηνάς αποτελείται από χώρους γραφείων σωματείων εργαζομένων και χώρους αποθήκευσης αρχειακού υλικού.

Ο υπέργειος σταθμός αυτοκινήτων έχει κατασκευαστεί το 1962 – 1964. Λειτουργούσε ̟παλιότερα µε μηχανικά μέσα στάθμευσης και μέχρι το 2008 µε πιο πρόσφατο το ιδιωτικό συμφωνητικό μίσθωσης µε ημερομηνία το 2005 μεταξύ της ̟πρώην ΗΣΑΠ Α.Ε. και της Central Parking System ΑΘΗΝΑ ΑE.

Ελάχιστο μίσθωμα 6.000 ευρώ

Σε σχέση με το ενοίκιο, η προκήρυξη θέτει ένα μίνιμουμ μηνιαίο μίσθωμα στα 6.000 ευρώ, ενώ όπως προβλέπεται για το κτίριο των 11 ορόφων ο ανάδοχος θα αναλάβει την επισκευή, λειτουργία και συντήρηση του, αποδίδοντας μηνιαίο μίσθωμα στη ΣΤΑΣΥ. Η διάρκεια της μίσθωσης ορίζεται σε 15 έτη, με δικαίωμα μονομερούς από πλευράς ΣΤΑΣΥ παράτασης για 5 επιπλέον έτη. Ο διαγωνισμός που θα διεξαχθεί θα είναι πλειοδοτικός μέσω ηλεκτρονικής δημοπρασίας, με τιμή εκκίνησης όπως προαναφέρθηκε για το μηνιαίο μίσθωμα ίση με 6.000 ευρώ, ενώ ορίζεται ως περίοδος χάριτος το διάστημα των εννέα μηνών, προκειμένου ο μισθωτής να πραγματοποιήσει τις απαραίτητες εργασίες επισκευής και θέσης σε λειτουργία του πάρκινγκ.

Στη συνέχεια και για περίοδο εννέα μηνών από την έναρξη λειτουργίας του σταθμού, το μηνιαίο μίσθωμα θα είναι το ήμισυ του μισθώματος, όπως αυτό θα διαμορφωθεί στον σχετικό διαγωνισμό. Μετά τη λήξη των παραπάνω προθεσμιών (9 + 9 μήνες) το μίσθωμα θα παραμένει σταθερό για το πρώτο έτος μίσθωσης, ενώ για κάθε ένα εκ των επόμενων ετών αυτής, θα αναπροσαρμόζεται κατά ποσοστό ίσο με τον Δείκτη Τιμών Καταναλωτή του προηγούμενου δωδεκαμήνου, πλέον μίας ποσοστιαίας μονάδας (ΔΤΚ + 1 %) και σε κάθε περίπτωση η αναπροσαρμογή δεν θα είναι μικρότερη του 2%.

Σχετικά Άρθρα