MENU

ΕΑΓΜΕ

Blame game ΟΣΕ και δήμου Καλαβρύτων για την επαναλειτουργία του Οδοντωτού με επίκεντρο την ασφάλεια των δρομολογίων

Παρά τις δημόσιες τοποθετήσεις υπέρ της λειτουργίας του ιστορικού σιδηρόδρομου μέσα στο καλοκαίρι, η αλληλογραφία ανάμεσα στις δύο πλευρές αποκαλύπτει σαφείς επιφυλάξεις και αμοιβαία μεταφορά ευθυνών

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ