MENU

Προχωρά η υπογραφή για τη 6η προβλήτα – Ανάδοχος η κοινοπραξία ΜΕΤΚΑ – ΤΕΚΑΛ

Εγκρίθηκε η σύμβαση κατασκευής από το Δ.Σ. του ΟΛΘ

UPD (19:00) Σε συνέχεια των πρόσφατων εξελίξεων, η Οργανισμός Λιμένος Θεσσαλονίκης Α.Ε. (ΟΛΘ Α.Ε.) ανακοίνωσε ότι το Διοικητικό Συμβούλιο της εταιρείας, κατά τη σημερινή του συνεδρίαση, καθόρισε την κοινοπραξία “ΜΕΤΚΑ ΑΤΕ – ΤΕΚΑΛ ΑΕ” ως Προσωρινό Ανάδοχο για την κατασκευή του έργου «6ος Προβλήτας – Επέκταση Λιμενικής Υποδομής», το οποίο αποτελεί υποχρεωτική επένδυση βάσει της Σύμβασης Παραχώρησης μεταξύ Ελληνικού Δημοσίου και ΟΛΘ Α.Ε.

Το Δ.Σ. ενέκρινε επίσης τη Σύμβαση Κατασκευαστικών Εργασιών, ενώ –σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση– θα ακολουθήσουν όλες οι απαραίτητες ενέργειες για την ανάθεση και υπογραφή της σύμβασης, βάσει των όρων του διαγωνισμού.

Νωρίτερα το energodromio έγραφε:

(17:00) Θέμα ημερών φαίνεται πως είναι πλέον η υπογραφή της σύμβασης με την κοινοπραξία ΜΕΤΚΑΤΕΚΑΛ για το έργο επέκτασης της 6ης προβλήτας στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης, ένα από τα σημαντικότερα αναπτυξιακά projects που θα καθορίσουν τη μελλοντική δυναμική του ΟΛΘ.

Το σχέδιο της σύμβασης συζητείται σήμερα στο διοικητικό συμβούλιο του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης, όπως επιβεβαίωσε ο διευθύνων σύμβουλος Γιάννης Τσάρας. «Είμαστε πάρα πολύ κοντά στο να ολοκληρώσουμε τη διαδικασία, έπειτα από μια απαιτητική διαπραγμάτευση», ανέφερε χαρακτηριστικά, στο περιθώριο της έκτακτης γενικής συνέλευσης της εταιρείας.

Οι πρόδρομες εργασίες για την επέκταση της προβλήτας έχουν ήδη ξεκινήσει από το καλοκαίρι, με σύμβαση ύψους 3 εκατ. ευρώ και διάρκεια 120 ημερών. Περιλαμβάνουν αποτύπωση και βυθομέτρηση του πυθμένα, ελέγχους για πολεμικά ευρήματα, διαμόρφωση εργοταξιακών χώρων και μεταφορά υλικών επίχωσης από το έργο της FlyOver Θεσσαλονίκης.

Με την ολοκλήρωσή τους θα ακολουθήσει η κύρια φάση του έργου, διάρκειας περίπου 36–37 μηνών, που περιλαμβάνει:

  • την κατασκευή νέου κρηπιδώματος μήκους 513 μ., εκ των οποίων τα 400 μ. με λειτουργικό βάθος 16,5 μ.,
  • τη δημιουργία νέας χερσαίας επιφάνειας 157.000 τ.μ.,
  • τη βυθοκόρηση του διαύλου και τον εξοπλισμό για πλοία τύπου ULCVs χωρητικότητας έως 24.000 TEUs.

Η ολοκλήρωση της 6ης προβλήτας αναμένεται να αναβαθμίσει τη γεωστρατηγική θέση του λιμανιού της Θεσσαλονίκης, επιτρέποντας την προσέλκυση μεγαλύτερων φορτίων, τη βελτίωση των χρόνων εξυπηρέτησης και τη σύνδεση του ΟΛΘ με διεθνείς εμπορευματικούς διαδρόμους.

Σχετικά Άρθρα