Ο Δήμαρχος Αθηναίων, Χάρης Δούκας, δικαιολόγησε σε τηλεοπτική εκπομπή του ΣΚΑΪ την απόφαση της δημοτικής αρχής να προχωρήσει στην πλήρη πεζοδρόμηση της Βασιλίσσης Όλγας, τονίζοντας ότι η κίνηση αυτή δίνει λύση σε ένα χρόνιο κυκλοφοριακό πρόβλημα της πόλης, αλλάζοντας παράλληλα τη φιλοσοφία χρήσης του χώρου.
Ο κ. Δούκας τόνισε ότι η προηγούμενη πρόθεση για τη Βασιλίσσης Όλγας ήταν να δημιουργηθεί ένας «πριβέ» δρόμος ήπιας κυκλοφορίας, ο οποίος θα εξυπηρετούσε ελάχιστους. Ο σχεδιασμός του Υπουργείου Πολιτισμού της προηγούμενης δημοτικής αρχής ήταν να δημιουργηθεί ένας δρόμος ήπιας κυκλοφορίας, όμως πριβέ.
Η Β. Όλγας θα άνοιγε έτσι κι αλλιώς, ποτέ δε θα γινόταν πεζόδρομος. Ο σχεδιασμός του Υπουργείου Πολιτισμού της προηγούμενης δημοτικής αρχής ήταν να δημιουργηθεί ένας δρόμος ήπιας κυκλοφορίας, όμως πριβέ. Θα μπορούσαν να μπαίνουν μόνο κάποιοι για να παίξουν τένις από τη μία πλευρά, και κάποιοι για να πιουν ένα καφέ στην Αίγλη, στην άλλη πλευρά, και μάλιστα θα έφευγαν από την Ηρώδου Αττικού. Τι κάναμε λοιπόν εμείς; Φτιάξαμε την πεζοδρόμηση πολύ μεγάλη, για να μπορεί κανείς να περπατήσει στο Ζάππειο, να γίνει πολυτροπικός ο δρόμος. Υπάρχουν οι 2 οδεύσεις, τραμ και τρόλεϊ, και αντί να είναι πριβέ δρόμος, θα μπορούν να μπαίνουν όλοι. Γιατί δε δημιουργεί κανένα πρόβλημα αυτό; Γιατί αυτό λένε οι συγκοινωνιολόγοι που έκαναν μετρήσεις. Είναι 6 χρόνια. Πάρα πολύς χρόνος και χρήμα. Δεν μπορεί να συνεχίζεται μία ιστορία που παγιδεύει την πόλη και δημιουργεί μεγάλη κυκλοφοριακή συμφόρηση» δήλωσε χαρακτηριστικά.
Η αντίθετη πρόταση
Αντί αυτής της περιορισμένης πρόσβασης, η νέα δημοτική αρχή προχώρησε σε μια εκτεταμένη πεζοδρόμηση, μετατρέποντας τον δρόμο σε έναν πολυτροπικό άξονα ανοιχτό σε όλους.
Ο Δήμαρχος υπεραμύνθηκε της απόφασης, επισημαίνοντας ότι αυτή βασίζεται σε μελέτες και δίνει λύση σε μια κατάσταση που έχει κοστίσει έξι χρόνια σε χρόνο και χρήμα, παγιδεύοντας την πόλη σε «μεγάλη κυκλοφοριακή συμφόρηση».