Σε επίπεδο αόριστων εξαγγελιών παρέμεινε, ακόμη και την ημέρα των εγκαινίων του έργου των 65 χλμ. του αυτοκινητοδρόμου Πάτρα – Πύργος, η υλοποίηση της συνέχειας της Ολυμπίας Οδού στο τμήμα Πύργος – Καλό Νερό – Τσακώνα.
Αν και ο πρωθυπουργός αναφέρθηκε στην περαιτέρω επέκταση του οδικού άξονα μέχρι την Τσακώνα, δεν έδωσε ωστόσο ένα σαφές χρονοδιάγραμμα ή κάποια ενδεχομένως πρόοδο των σχετικών μελετών.
«Σήμερα είναι μια μέρα και στιγμή ικανοποίησης. Το μυαλό μας όμως μονίμως τρέχει προς τις επόμενες προκλήσεις και πώς ο δρόμος θα φτάσει προς την Τσακώνα και τι πρέπει να κάνουμε για να εξασφαλίσουμε τη μέγιστη δυνατή χρηματοδότηση. Επεκτείνοντας ενδεχομένως τη σύμβαση παραχώρησης ή με οποιοδήποτε άλλο εργαλείο κρίνουμε ότι είναι κατάλληλο για να κλείσει η συγκεκριμένη εκκρεμότητα», τόνισε χαρακτηριστικά.
Το συγκεκριμένο έργο, μήκους περίπου 90 χιλιομέτρων από τον Πύργο έως την Τσακώνα παραμένει σε φάση μελετών και αναμονής για περιβαλλοντική αδειοδότηση, ιδιαίτερα στο ευαίσθητο τμήμα της Ζαχάρως που υπάγεται στο δίκτυο Natura. Η τμηματική υλοποίηση του Πύργος – Αλφειός θεωρείται το πιθανότερο πρώτο βήμα, ενώ εξετάζεται εναλλακτική χάραξη με σήραγγα στον Λαπίθα, ανατολικά της Ζαχάρως.
Το συνολικό κόστος του τμήματος αυτού εκτιμάται σε τουλάχιστον 700 εκατ. ευρώ, κάτι που καθιστά τη χρηματοδότησή του μια μεγάλη πρόκληση, η οποία έως τώρα δεν έχει βρει τη λύση της. Ωστόσο, πρόκειται για έναν κομβικής σημασίας οδικό άξονα που ενώνει τη Δυτική Πελοπόννησο με την Ιόνια Οδό και τον λεγόμενο «Μπλε Διάδρομο» της Αδριατικής που ξεκινά από την Τεργέστη και φτάνει ως την Ελλάδα μέσω Κροατίας, Μαυροβουνίου και Αλβανίας.