MENU

Επιχείρηση «σκούπα» στον κρατικό γερμανικό σιδηρόδρομο – Παρελθόν ο CEO της Deutsche Bahn, Ritchard Lutz

Γηρασμένες υποδομές, κακή διαχείριση και επίμονη αναξιοπιστία, η «προίκα» του απελθόντος στελέχους

Με φόντο την αποκατάσταση της αξιοπιστίας των σιδηροδρομικών συνδέσεων της Γερμανίας και την επισκευή των γερασμένων υποδομών της, η Deutsche Bahn προχωρά σε διαρθρωτικές κινήσεις.

Σύμφωνα με γερμανικά δημοσιεύματα, το υπουργείο Μεταφορών της Γερμανίας σηκώνει μανίκια, αντικαθιστώντας τον επικεφαλής της κρατικής σιδηροδρομικής εταιρείας Ritchard Lutz μετά από χρόνια έντονης κριτικής για καθυστερήσεις και επίμονη αναξιοπιστία.

Με ανακοίνωσή του στις 14/8, το υπουργείο ανακοίνωσε την πρόωρη λήξη του συμβολαίου του τέως CEO, Richard Lutz. Υπό φυσιολογικές συνθήκες, η θητεία του Lutz – ηγείται της Deutsche Bahn από το 2017- είχε ισχύ έως και το 2027.

«Ευχαριστώ τον Δρ. Lutz για τις προσπάθειές του σε δύσκολες στιγμές.Είμαι βέβαιος ότι θα συνεχίσει να κάνει ό,τι μπορεί για τον σιδηρόδρομο τις εβδομάδες που του απομένουν» δήλωσε ο Γερμανός υπουργός Μεταφορών Patrick Schnieder, ο οποίος ορίζει χρονικά την ανακοίνωση του νέου CEO στα μέσα Σεπτέμβρη.

Αλλάζουν όλα

Ο Schnieder γνωστοποίησε την πρόθεση της κυβέρνησης για την εκπόνηση νέας στρατηγικής για την αναδιάρθρωση της διοίκησης της εταιρείας και την αντιμετώπιση των χρόνιων παθογενειών της. «Ο σιδηρόδρομος πρέπει να είναι ακριβής, ασφαλέστερος και καθαρός. Στο ίδιο μοτίβο και η εταιρεία, η οποία πρέπει να γίνει ταχύτερη, πιο λιτή, πιο αποτελεσματική και πιο οικονομική» συμπλήρωσε.

Ενδεικτικό της κατάστασης του κρατικού σιδηροδρόμου, το δημοσίευμα της εφημερίδας Die Zeit η οποία αναφέρει ότι η εταιρεία έχασε 760 εκατομμύρια ευρώ κατά το πρώτο εξάμηνο του 2025. Η κακή απόδοση της DB στην έγκαιρη παράδοση έχει γίνει εθνικό ζήτημα, όπως και οι παραμελημένες υποδομές της. Νωρίτερα φέτος, ο Lutz ζήτησε 150 δισεκατομμύρια ευρώ για τον εκσυγχρονισμό του σιδηροδρομικού δικτύου, ενώ στην παρούσα χρονική φάση η διαδρομή μεταξύ των δύο μεγαλύτερων πόλεων της χώρας, του Βερολίνου και του Αμβούργου, είναι κλειστή για εννέα μήνες λόγω επισκευών.

Σχετικά Άρθρα