MENU

«Κόκκινο» στο Μετρό Θεσσαλονίκης και το 2026 — Δεύτερο λουκέτο σε 4 μήνες προανήγγειλε ο Ν. Ταχιάος

Η πρώτη διακοπή είναι προγραμματισμένη το Νοέμβριο και η δεύτερη προσδιορίζεται το Φεβρουάριο

Δεύτερο «λουκέτο» στο Μετρό Θεσσαλονίκης προανήγγειλε ο υφυπουργός Υποδομών Νίκος Ταχιάος, μιλώντας στο Ράδιο Θεσσαλονίκη, αναφέροντας ότι η λειτουργία του θα ανασταλεί εκ νέου τον Φεβρουάριο για περίπου έναν μήνα, ενώ επίκεινται αλλαγές στην τιμή και τη χρήση των εισιτηρίων.

Υπενθυμίζεται ότι η πρώτη αναστολή λειτουργίας του μετρό έχει ήδη προγραμματιστεί από τις 10 Νοεμβρίου και θα διαρκέσει περίπου έναν μήνα. Ωστόσο, σύμφωνα με τον κ. Ταχιάο, το σύστημα θα χρειαστεί να κλείσει ξανά λίγο πριν τεθεί σε λειτουργία η γραμμή Καλαμαριάς, δηλαδή τον Φεβρουάριο του 2026, ώστε να ολοκληρωθούν οι δοκιμές, πιστοποιήσεις και αξιοποιήσεις της εγκατάστασης.

«Παλεύουμε με τον χρόνο», ανέφερε χαρακτηριστικά ο υφυπουργός, σημειώνοντας πως θα καταβληθεί προσπάθεια η δεύτερη διακοπή να διαρκέσει λιγότερο από έναν μήνα.

Αλλαγές στα εισιτήρια – Τέλος το όριο των 70 λεπτών

Ο κ. Ταχιάος προανήγγειλε επίσης τροποποιήσεις στην πολιτική εισιτηρίων. Όπως εξήγησε, καταργείται η χρήση διάρκειας 70 λεπτών, που ισχύει σήμερα, καθώς αλλάζει η φιλοσοφία μετακινήσεων με το νέο δίκτυο.

«Αρχικά, το εισιτήριο είχε σχεδιαστεί ώστε να επιτρέπει τον συνδυασμό λεωφορείου και Μετρό. Τώρα αυτός ο λόγος δεν υπάρχει πλέον», σημείωσε, αφήνοντας να εννοηθεί πως η νέα τιμολογιακή πολιτική θα προσαρμοστεί αποκλειστικά στις ανάγκες του αστικού σιδηροδρόμου.

Αναφερόμενος στα συνοδά έργα, ο υφυπουργός επεσήμανε πως η οδός Πόντου θα κατασκευαστεί κανονικά, ενώ το κόστος των απαλλοτριώσεων ενδέχεται να φτάσει τα 15 εκατομμύρια ευρώ.
Προς το παρόν, ο τερματικός σταθμός παραμένει στο ΙΚΕΑ και δεν θα μετακινηθεί στη Μίκρα, παρά μόνο μία ή δύο γραμμές θα τροποποιηθούν στο ενδιάμεσο στάδιο.

Επιπλέον, εξετάζεται η κατασκευή κυκλικού κόμβου στη Λεωφόρο Γεωργικής Σχολής με τη Μαρίνου Αντύπα, ώστε να διευκολυνθεί η κυκλοφορία στην περιοχή.

Σχετικά Άρθρα