Μ. Μουστάκας για το νέο αεροδρόμιο στο Καστέλι της Κρήτης: Αύξηση της επιβατικής κίνησης κατά 20% από τα πρώτα χρόνια
Σημαντική αναβάθμιση της εμπειρίας του επισκέπτη προβλέπει ο Γενικός Διευθυντής Επιχειρηματικής Ανάπτυξης και μέλος ΔΣ του Ομίλου ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
Από: Newsroom
Λόγο για σημαντικές αλλαγές που θα φέρει στις αερομεταφορές της Κρήτης το νέο διεθνές αεροδρόμιο στο Καστέλι, αναβαθμίζοντας την εμπειρία του επισκέπτη και εξυπηρετώντας περίπου δέκα εκατομμύρια επιβάτες, έκανε ο Μάνος Μουστάκας, Γενικός Διευθυντής Επιχειρηματικής Ανάπτυξης και μέλος ΔΣ του Ομίλου ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ μιλώντας στην εκπομπή «Brave New Airlines».
«Σήμερα στην Κρήτη το υφιστάμενο αεροδρόμιο Νίκος Καζαντζάκης- αν δεν αλλάξει κάτι φέτος- θα καταφέρει να εξυπηρετήσει περίπου δέκα εκατομμύρια επιβάτες. Αυτό το νούμερο είναι πάρα πολύ μεγάλο για το αεροδρόμιο. Έχει ξεπεράσει κατά πολύ τη δυναμικότητά του» σημείωσε χαρακτηριστικά.
Παράλληλα, το κ. Μουστάκας προβλέπει αύξηση της επιβατικής κίνησης της τάξης του 20% ήδη από τα πρώτα χρόνια, «μόνο από το γεγονός ότι δεν θα υπάρχουν οι περιορισμοί στην εξυπηρέτηση αεροσκαφών και επιβατών».
Τέλος, εξέφρασε τη βεβαιότητά του ότι το νέο αεροδρόμιο θα είναι σύγχρονο, με μεγαλύτερους χώρους, με αναβαθμισμένο επίπεδο εξυπηρέτησης, προσφέροντας ψηφιακές υπηρεσίες, ενώ η συνολική εμπειρία του επισκέπτη θα είναι σημαντικά αναβαθμισμένη.
Σημειώνεται ότι μέτοχοι της εταιρίας που αναπτύσσει το νέο αεροδρόμιο είναι το ελληνικό Δημόσιο (45,9%), ο όμιλος ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ (32,46%) και ο ινδικών συμφερόντων οίκος GMR (21,64%), ενώ οι εργασίες υλοποιούνται από την ΤΕΡΝΑ, θυγατρική ως γνωστόν του ομίλου ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ.
Το νέο αεροδρόμιο θα περιλαμβάνει:
Ένα διάδρομο προσγείωσης-απογείωσης μήκους 3.200 μέτρων κατηγορίας κατά ICAO 4E.
Ένα παράλληλο τροχόδρομο κίνησης αεροσκαφών ίσου μήκους.
Οκτώ συνδετήριους τροχόδρομους του διαδρόμου με τον παράλληλο τροχόδρομο.
Δύο συνδετήριους τροχόδρομους με τον διάδρομο του Στρατιωτικού Αεροδρομίου.
Χώρο στάθμευσης αεροσκαφών (Αpron) που αποτελείται από 5 σταθερές θέσεις κατηγορίας Ε (ή 10 κατηγορίας C), 27 απομακρυσμένες θέσεις κατηγορίας C και 1 θέση κατηγορίας Ε, 16 θέσεις για Γενική Αεροπλοΐα και 3 θέσεις για ελικόπτερα.
Χώρους στάθμευσης και εξυπηρέτησης οχημάτων (400 μακράς και 200 μικρής διάρκειας για ΙΧ, 168 για Ταξί, 500 για ενοικιαζόμενα, 600 για υπαλλήλους, 110 για λεωφορεία).
Οδός σύνδεσης Αεροδρομίου με τον ΒΟΑΚ στο ύψος του οικισμού Χερσονήσου μήκους περίπου 18 χλμ., 2 κλάδων με 2 λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση και παράπλευρο δίκτυο σε όλο το μήκος.
Οδός σύνδεσης Αεροδρομίου με την Οδό Αρκαλοχωρίου – Βιάννος μήκους περίπου 6 χλμ., με 1 λωρίδα κυκλοφορίας και διευρυμένη ΛΕΑ ανά κατεύθυνση και παράπλευρο δίκτυο σε όλο το μήκος.
Περιμετρική οδός Καστελίου μήκους 1,5 χλμ.
Εξωτερικό περιμετρικό δίκτυο Αεροδρομίου με την αναβάθμιση των χαρακτηριστικών των υφιστάμενων οδών που επηρεάζονται εκτιμώμενου συνολικού μήκους 20 χλμ.