Ως ένα έργο υψηλής δυσκολίας χαρακτήρισε την επέκταση του οδικού άξονα Πάτρα – Πύργος προς Τσακώνα ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών Νίκος Ταχιάος, ο οποίος προανήγγειλε παράλληλα, πως επίσημες ανακοινώσεις θα υπάρξουν από την επόμενη χρονιά.
«Το δύσκολο είναι η διαπραγμάτευση με την Ευρωπαϊκή Ένωση, καθώς υπάρχουν ζητήματα ανταγωνισμού και χρηματοδοτικού μοντέλου», εξήγησε ο κ. Ταχιάος για το έργο, η ωρίμανση του οποίου βρίσκεται σε εξέλιξη. Υπενθυμίζεται πως ο συνολικός προϋπολογισμός του κυμαίνεται από 700 εκατ. έως 1 δισ. ευρώ.
Για τον αυτοκινητόδρομο Πάτρα-Πύργος, ο υφυπουργός βεβαίωσε, πως στις 30/10 θα παραδοθούν και τα τελευταία χιλιόμετρά του, όπως επίσης και ότι δόθηκαν στην κυκλοφορία τα 65 από τα συνολικά 75 χλμ. του έργου, το οποίο αποτελούσε εκκρεμότητα επί δύο δεκαετίες.
Ο δρόμος, όπως εξήγησε, προσφέρει όχι μόνο ταχύτητα αλλά και ασφάλεια. «Πλέον η διαδρομή από Πάτρα προς Πύργο γίνεται σε 45 λεπτά, ενώ η συνολική διαδρομή από Αθήνα προς Πύργο σε 2 ώρες και 45 λεπτά», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Ο χρονικός ορίζοντας της επέκτασης του Μετρό προς Καλαμαριά
Για το Μετρό Θεσσαλονίκης, ο υφυπουργός ανακοίνωσε πως η επέκταση προς Καλαμαριά θα ολοκληρωθεί στα τέλη Φεβρουαρίου 2026. Ωστόσο, όπως εξήγησε, για να ολοκληρωθεί το έργο, θα απαιτηθεί διακοπή της λειτουργίας της βασικής γραμμής του Μετρό για περίπου έναν μήνα, ώστε να ενσωματωθούν τα νέα συστήματα και να εξασφαλιστεί η ασφάλεια.
«Το ζητούμενο στις μετακινήσεις είναι η ασφάλεια. Το στοίχημα είναι η πιστοποίηση», ανέφερε. Επισήμανε επίσης πως η ένταξη της Καλαμαριάς στο δίκτυο του Μετρό θα ενισχύσει θεαματικά τη χρήση του μέσου, καθώς πρόκειται για «δυναμική περιοχή με μεγάλη ανάπτυξη».