MENU

Σε πλήρη εξέλιξη οι εργασίες κατασκευής των γεφυρών του οδικού έργου Μπράλος – Άμφισσα

Έξι μήνες αργότερα του αρχικού χρονοδιαγράμματος η παράδοση του έργου, στις αρχές του 2028

Προχωρούν οι εργασίες κατασκευής κατασκευής των γεφυρών του οδικού δημόσιου έργου Μπράλος – Άμφισσα που υλοποιεί ο Όμιλος ΑΒΑΞ, ενώ έχουν αναπτυχθεί σε όλο το μήκος της οδού και οι χωματουργικές εργασίες.

Η διάνοιξη των δύο σηράγγων γίνεται με τον παραδοσιακό τρόπο (εκσκαπτικά μηχανήματα υπογείων έργων και χρήση εκρηκτικών), έχει ολοκληρωθεί η κατασκευή των στομίων τους και έχει διανοιχθεί υπόγειο τμήμα σε ποσοστό που, σε μία από αυτές, φτάνει το 20%.

Υπενθυμίζεται ότι – όπως έγραφε το energodromio.gr στις 14/2 – ο ανάδοχος δεν μπόρεσε να προχωρήσει σε συγκεκριμένες εργασίες που σχετίζονται με τις δύο σήραγγες του διαγώνιου δρόμου, λόγω των ιδιωτικών εκτάσεων, με αποτέλεσμα να επεκταθεί η χρονική παράδοση του έργου κατά 5 μήνες και 25 ημέρες, με την εταιρία Άβαξ να διατηρεί στο ακέραιο το ενδεχόμενο να εισπράξει πριμ έγκαιρης παράδοσης εφόσον δεν προκύψει κάποιου άλλου τύπου εμπλοκή με δική της υπαιτιότητα.

Το έργο, αξίας 257 εκατ. ευρώ περίπου με ΦΠΑ, συμβασιοποιήθηκε τον Φεβρουάριο του 2023 με προβλεπόμενο χρόνο παράδοσης σε 54 μήνες, κοινώς τον Αύγουστο του 2027.

Ενίσχυση του δικτύου της Στερεάς Ελλάδας

Αξίζει να σημειωθεί ότι ο νέος αυτοκινητόδρομος θα ενισχύσει αποφασιστικά το δίκτυο της Στερεάς Ελλάδας και τη σύνδεσή της με τη Δυτική.

Ο άξονας Μπράλος – Άμφισσα θα εξασφαλίσει βελτίωση της οδικής ασφάλειας, μείωση του απαιτούμενου χρόνου της διαδρομής από Πάτρα και Αντίρριο έως Λαμία και τουριστική ανάπτυξη των βορείων παραλίων του Κορινθιακού και του Πατραϊκού Κόλπου, καθώς και της ευρύτερης περιοχής από την οποία διέρχεται ο δρόμος.

Στο έργο απασχολούνται 250 εργαζόμενοι διαφόρων ειδικοτήτων, όπως μηχανικοί, διοικητικοί, χειριστές, οδηγοί, τεχνίτες, οικοδόμοι, κ.λπ.), καθώς και 160 μηχανήματα και οχήματα έργου διαφόρων τύπων.

Πηγή φωτογραφίας: Κατασκευάστρια του έργου εταρεία

Σχετικά Άρθρα