MENU

Το δεύτερο τρίμηνο του 2026 προανήγγειλε την παράδοση του Ε65 o Χρ. Δήμας

Ξεπεράστηκαν σημαντικά προβλήματα, όπως η μεταφορά ορισμένων πυλώνων υπερυψηλής τάσης και η ολοκλήρωση των αρχαιολογικών ανασκαφών

Προς το δεύτερο τρίμηνο του 2026 προσδιόρισε χρονικά την παράδοση του δεύτερου τμήματος του Ε65 που θα συνδέει την Καλαμπάκα με τα Γρεβενά, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρ. Δήμας κατά την διάρκεια αυτοψίας που έκανε σήμερα στο συγκεκριμένο τμήμα του έργου.

Σύμφωνα με τον υπουργό, ξεπεράστηκαν όλα τα προβλήματα που θα μπορούσαν να καθυστερήσουν την παράδοσή του, όπως η μεταφορά ορισμένων πυλώνων υπερυψηλής τάσης και η ολοκλήρωση των αρχαιολογικών ανασκαφών. Σημείωσε ότι, πριν απο λίγες ημέρες ολοκληρώθηκε η αρχαιολογική ανασκαφή στην περιοχή του Αγιόφυλλου με αποτέλεσμα να μπορούν να πραγματοποιηθούν οι εργασίες της κατασκευάστριας εταιριας στο συγκεκριμένο σημείο ενώ σε συνεννόηση με τον ΑΔΜΗΕ και το ΔΕΔΔΗΕ ρυθμίστηκαν όλες οι τεχνικές λεπτομέρειες μεταφοράς των πυλώνων στην περιοχή της Ανθρακιάς.

Στο συγκεκριμένο εργοτάξιο απασχολούνται 850 εργαζόμενοι σύμφωνα με την ενημέρωση που έγινε απο την πλευρά της κατασκευάστριας εταιρίας ενώ παρών στην υποδοχή του κυβερνητικού κλιμακίου ήταν το εκτελεστικό μέλος της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ ΑΕ Μιχάλης Γουρλής.

Το αίτημα για το Χιονοδρομικό Κέντρο Γρεβενών

Από την πλευρά του ο Περιφερειάρχης Δυτικής Μακεδονίας Γιώργος Αμανατίδης ζήτησε από τον υπουργό στο συγκεκριμένο σημείο του κόμβου του Ε65 που ενώνεται με την Εγνατία στα Γρεβενά να δημιουργηθεί μια έξοδος που θα οδηγεί προς το Χιονοδρομικό Κέντρο των Γρεβενών και σε τουριστικές περιοχές της Πίνδου αίτημα που υποστήριξαν και 7 πρόεδροι δημοτικών κοινοτήτων της περιοχής, ως στοιχείο βιωσιμότητας των οικισμών τους στην συνάντηση που ακολούθησε με το κυβερνητικό κλιμάκιο.

Ώθηση σε εμπόριο, τουρισμό και αγροτική παραγωγή

Με την ολοκλήρωσή του ο αυτοκινητόδρομος Ε65 θα αναμορφώσει τις οδικές μεταφορές προς τη Δυτική Θεσσαλία και τη Δυτική Μακεδονία, δίνοντας ώθηση στο εμπόριο, τον τουρισμό και την αγροτική παραγωγή.

Με τον Ε65 θα συνδέεται το λιμάνι της Ηγουμενίτσας – που λειτουργεί ως πύλη της Ελλάδας προς την Κεντρική Ευρώπη – με το λιμάνι του Βόλου, θα διευκολυνθούν οι διεθνείς επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές από την Ελλάδα προς τη Δυτική και Κεντρική Ευρώπη και θα προσφέρεται μια εναλλακτική διαδρομή, η οποία είναι συντομότερη της υφιστάμενης. Παράλληλα θα μειωθεί κατά περίπου 2 ώρες το συνολικό ταξίδι από το λιμάνι του Πειραιά προς τα δυτικά Βαλκάνια.

Τέλος, υπενθυμίζεται ότι στις αρχές του 2024 παραδόθηκε το νότιο τμήμα του Ε65, μήκους 32,5 χιλιομέτρων από την Εθνική Οδό έως τον Ανισόπεδο Κόμβο Ξυνιάδας, ενώνοντας επί της ουσίας το «τυφλό» μεσαίο τμήμα μήκους 93,5 χιλιομέτρων που είχε παραδοθεί ήδη από το 2020 έως τα Τρίκαλα. Επίσης στις αρχές του 2024 είχε παραδοθεί μέρος του βόρειου τμήματος του αυτοκινητοδρόμου – περίπου 25 χιλιόμετρα – από τα Τρίκαλα έως την Καλαμπάκα, με τον αυτοκινητόδρομο να είναι λειτουργικός σε μήκος 136 χιλιομέτρων.

Σχετικά Άρθρα