Προχωρούν οι αδειοδοτήσεις εντός του λιμανιού της Θεσσαλονίκης στο πλαίσιο των επενδύσεων που έχει αναλάβει να υλοποιήσει ο Οργανισμός Λιμένος Θεσσαλονίκης Α.Ε. με βάση το masterplan που έχει εγκριθεί μέσω του σχετικού Προεδρικού Διατάγματος.
Τελευταία εξέλιξη, η έγκριση της καθαίρεσης από τις υπηρεσίες του υπουργείου Πολιτισμού του υφιστάμενου κτηρίου της αποθήκης 9 και της μελέτης κατασκευής νέου κτηρίου με αλλαγή χρήσης, από αποθήκη σε αθλητικές εγκαταστάσεις. Το ακίνητο βρίσκεται στο άμεσο περιβάλλον της χαρακτηρισμένης από το Υπουργείο Πολιτισμού ως προς το κέλυφος αποθήκης 10 ως «μνημείο» και στο ευρύτερο περιβάλλον του χαρακτηρισμένου από το Υπουργείο Πολιτισμού παλιού Τελωνείου ως «οίκημα χρήζον ειδικής κρατικής προστασίας, εντός του «ιστορικού τόπου» του Δήμου Θεσσαλονίκης». Η εγκριτική απόφαση έρχεται με το δεδομένο ότι από τις σχετικές εργασίες «δεν θα προκληθεί βλάβη στη μορφή των πλησιόχωρων μνημείων και στη φυσιογνωμία του ευρύτερου ιστορικού τόπου». Η έγκριση δίνεται υπό συγκεκριμένους όρους, μεταξύ των οποίων να διερευνηθεί η διαμόρφωση του περιβάλλοντα χώρου με τη διατήρηση των σιδηροτροχιών, ενώ η νέα πρόταση θα πρέπει να κατατεθεί εκ νέου στις αρμόδιες Διευθύνσεις.
Σημειώνεται εδώ ότι η αποθήκη 10 που βρίσκεται πίσω από το παλιό τελωνείο προστατεύεται ως μνημείο δεδομένου ότι «αποτελεί αξιόλογο δείγμα βιομηχανικού κτηρίου των αρχών του 20ου αιώνα, της περιόδου της ανάπτυξης του λιμανιού της Θεσσαλονίκης, διαθέτει χαρακτηριστικά ιδιαίτερης αρχιτεκτονικής, τεχνικής, και εν γένει ιστορικής και βιομηχανικής σημασίας καθώς, παρά τις μικρές αλλοιώσεις που έχει υποστεί, διατηρεί την τυπολογία του, διαθέτει αξιόλογα αρχιτεκτονικά στοιχεία βιομηχανικής αρχιτεκτονικής, αποτελεί μοναδικό δείγμα κτηρίου με την δεδομένη κατασκευαστική δομή στην Θεσσαλονίκη και αποτελεί αναπόσπαστο τμήμα ενός αρχιτεκτονικού συνόλου κτηρίων, ιδιαίτερα σημαντικού για τη διατήρηση της αρχικής φάσης κατασκευής του σύγχρονου λιμανιού της Θεσσαλονίκης και επομένως αποτελεί τεκμήριο της εξέλιξης της περιοχής από αρχιτεκτονική, ιστορική και οικονομική άποψη». Το κτήριο, συνολικού εμβαδού 2.010 τ.μ., κατασκευάστηκε μεταξύ του 1909 και του 1914 – σίγουρα πάντως πριν την πυρκαγιά του 1917 – και ανήκει στην κυριότητα του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης.