MENU

mAigov: Περισσότερα από 3 εκατ. ερωτήματα στον Ψηφιακό Βοηθό — Τι ρωτάνε πιο συχνά οι πολίτες

Η πρώτη εφαρμογή Τεχνητής Νοημοσύνης του Δημοσίου απαντά σε θέματα ταυτοτήτων, συνταγογράφησης και δηλώσεων

Περισσότερα από 3 εκατομμύρια ερωτήματα πολιτών έχει δεχθεί μέχρι σήμερα ο Ψηφιακός Βοηθός mAigov, η πρώτη μεγάλης κλίμακας εφαρμογή Τεχνητής Νοημοσύνης του ελληνικού Δημοσίου, σύμφωνα με στοιχεία του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

Τα δημοφιλέστερα θέματα αφορούν ταυτότητες, άυλη συνταγογράφηση, υπεύθυνες δηλώσεις, πιστοποιητικά οικογενειακής κατάστασης και κοινωνικό τουρισμό — υπηρεσίες που συγκεντρώνουν τον μεγαλύτερο όγκο αλληλεπιδράσεων.

Όπως σημείωσε ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου,
«οι περισσότεροι από 3 εκατ. διάλογοι με τους πολίτες ισοδυναμούν με λιγότερα τηλέφωνα, email και ουρές στις δημόσιες υπηρεσίες. Ο ψηφιακός βοηθός φέρνει τον μέσο πολίτη πιο κοντά στο gov.gr».

Από τις 25 Σεπτεμβρίου, όταν ο mAigov ενσωματώθηκε στο Gov.gr Wallet, έχουν πραγματοποιηθεί περισσότεροι από 96.000 διάλογοι, εκ των οποίων 18.684 μέσω του ψηφιακού πορτοφολιού. Οι πολίτες υποβάλλουν τα ερωτήματά τους κυρίως στα ελληνικά, αλλά και στα αγγλικά και ιταλικά.

Ο mAigov έχει εξελιχθεί σε πολύγλωσση πλατφόρμα με λειτουργίες action bot, επιτρέποντας στους πολίτες να εκδίδουν Υπεύθυνες Δηλώσεις και Ληξιαρχικές Πράξεις Γάμου με φωνητικές ή γραπτές εντολές απευθείας από το κινητό τους.

Σχετικά Άρθρα