MENU

ΙΟΝ: Ενισχύει τη ΜΕΘ του «Ευαγγελισμού» με 10 σύγχρονα μηχανήματα θέρμανσης αίματος

Η χρήση τους ενισχύει σημαντικά την ασφάλεια των ασθενών και βελτιώνει τα κλινικά αποτελέσματα, προσφέροντας στο νοσοκομείο τη δυνατότητα παροχής φροντίδας υψηλών προδιαγραφών

Σε δωρεά δέκα σύγχρονων μηχανημάτων θέρμανσης αίματος και ορού προς το Γενικό Νοσοκομείο Αθηνών «Ευαγγελισμός» προχώρησε η ION, η κορυφαία ελληνική βιομηχανία σοκολάτας και κακάο, συμβάλλοντας ουσιαστικά στην αναβάθμιση της ποιότητας και της ασφάλειας των παρεχόμενων υπηρεσιών υγείας.

Πρόκειται για έναν άκρως κρίσιμο ιατρικό εξοπλισμό για χειρουργικές επεμβάσεις, μεταγγίσεις και επείγοντα περιστατικά, καθώς συμβάλλουν στην πρόληψη της υποθερμίας των ασθενών κατά τη διάρκεια ιατρικών πράξεων. Η χρήση τους ενισχύει σημαντικά την ασφάλεια των ασθενών και βελτιώνει τα κλινικά αποτελέσματα, προσφέροντας στο νοσοκομείο τη δυνατότητα παροχής φροντίδας υψηλών προδιαγραφών.

Δέσμευση διαρκείας η στήριξη της ελληνικής κοινωνίας

Η στήριξη της ελληνικής κοινωνίας αποτελεί διαρκή δέσμευση και αναπόσπαστο μέρος της εταιρικής της ταυτότητας της ΙΟΝ, με την εν λόγω πρωτοβουλία να εντάσσεται στο ευρύτερο πλαίσιο κοινωνικής προσφοράς και υπευθυνότητάς της.

«Στην ION πιστεύουμε ότι η επιχειρηματική ανάπτυξη αποκτά πραγματική αξία όταν συνοδεύεται από προσφορά προς την κοινωνία. Η δωρεά μας προς το Νοσοκομείο “Ευαγγελισμός” εκφράζει έμπρακτα τη δέσμευσή μας να στηρίζουμε το δημόσιο σύστημα υγείας και να συμβάλλουμε στη φροντίδα και την ασφάλεια των συνανθρώπων μας», δήλωσε η Πρόεδρος της ΙΟΝ, Κωνσταντίνα Κωτσιοπούλου.

«Ως Διοίκηση του Νοσοκομείου, εκφράζουμε τις θερμές μας ευχαριστίες προς την ΙΟΝ για τη σημαντική δωρεά συσκευών θέρμανσης χορηγούμενων υγρών. Αυτές οι συσκευές ενισχύουν ουσιαστικά την καθημερινή μάχη που δίνουν οι ιατροί και οι νοσηλευτές της ΜΕΘ για τη φροντίδα ασθενών σε κρίσιμη κατάσταση, συμβάλλοντας καθοριστικά στην ασφαλέστερη και αποτελεσματικότερη θεραπεία τους, στη μείωση επιπλοκών και στη βελτίωση της νοσηλείας τους. Επιπλέον εξασφαλίζεται η ευθυγράμμιση της μονάδας μας με τα διεθνή πρωτόκολλα ασφάλειας (Safe Infusion Practices). Τέτοιες πράξεις κοινωνικής ευθύνης αποτελούν πολύτιμη στήριξη για το δημόσιο σύστημα υγείας και τους ανθρώπους που το έχουν ανάγκη» τόνισε ο Διοικητής του Ευαγγελισμού κύριος Αναστάσιος Γρηγορόπουλος.

Η ION θα συνεχίσει να υλοποιεί πρωτοβουλίες που προάγουν την υγεία, την κοινωνική αλληλεγγύη και τη βιώσιμη ανάπτυξη, παραμένοντας σταθερά δίπλα στην ελληνική κοινωνία.

Περισσότερες ειδήσεις

ΙΟΝ: Η σοκολάτα που αγαπά το περιβάλλον

Η ΙΟΝ μετατρέπει τον φλοιό κακάο από απόβλητο σε… «σοκολατένιο» υλικό νέας γενιάς

Στην ανακύκλωση πλαστικών εισέρχεται ο όμιλος ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ μέσω νέας θυγατρικής εταιρίας

Σχετικά Άρθρα