Την υπογραφή του, για να ξεκινήσουν οι διαδικασίες ενεργειακής αναβάθμισης σε τρία δημοτικά σχολεία της Αγίας Παρασκευής, έβαλε στην απαραίτητη σύμβαση ο Περιφερειάρχης Αττικής, κ. Νίκος Χαρδαλιάς.
Το έργο, συνολικής επιλέξιμης δαπάνης 1,18 εκατ. ευρώ πλέον ΦΠΑ, χρηματοδοτείται από το Περιφερειακό Πρόγραμμα «Αττική 2021-2027» – Προτεραιότητα 2Α, Ταμείο ΕΤΠΑ και αφορά στην ενεργειακή αναβάθμιση του 3ου, του 4ου και του 5ου Δημοτικού Σχολείου Αγ. Παρασκευής. Στο πλαίσιο των παρεμβάσεων, θα πραγματοποιηθούν αντικαταστάσεις κουφωμάτων, τοποθετήσεις θερμοϋγρομονώσεων και εξαεριστήρων, αναβάθμιση συστημάτων θέρμανσης-ψύξης και τεχνητού φωτισμού, καθώς και εγκαταστάσεις φωτοβολταϊκών συστημάτων.
Ο κ. Χαρδαλιάς δήλωσε ότι: «Οι παρεμβάσεις που θα υλοποιηθούν στην Αγία Παρασκευή θα βελτιώσουν σημαντικά τις συνθήκες μάθησης και καθημερινότητας για μαθητές και εκπαιδευτικούς, μειώνοντας παράλληλα το ενεργειακό αποτύπωμα των σχολικών μονάδων. Στόχος μας είναι κάθε ευρώ των ευρωπαϊκών πόρων μας να μετατρέπεται σε έργο με μετρήσιμο κοινωνικό και περιβαλλοντικό αποτύπωμα».
Από πλευράς του, ο Δήμαρχος, κ. Γιάννης Μυλωνάκης, δήλωσε: «Η υπογραφή της σύμβασης αποτελεί μια ιδιαίτερα σημαντική στιγμή για την πόλη μας και ένα ακόμη ουσιαστικό βήμα προς τη βελτίωση των σχολικών μας υποδομών. Πρόκειται για ένα έργο που χρηματοδοτείται από την Περιφέρεια Αττικής και αναμένεται να ξεκινήσει μέσα στο καλοκαίρι, προσφέροντας καλύτερες, ασφαλέστερες και πιο σύγχρονες συνθήκες εκπαίδευσης για εκατοντάδες μαθητές και εκπαιδευτικούς».
Περισσότερες ειδήσεις
Προσφυγικά Λεωφόρου Αλεξάνδρας: Το σχέδιο για την ανάπλαση του τοποσήμου – Εννέα αλήθειες και ψέματα