MENU

Γ. Κώτσηρας: Στόχος μας είναι ένας σιδηρόδρομος σύγχρονος και απολύτως αξιόπιστος για όλους τους πολίτες

Τηλεδιοίκηση, χρηματοδοτήσεις, ανθρώπινο δυναμικό και επιχειρησιακή λειτουργία του δικτύου στο επίκεντρο της συνάντησης του αναπλ. υπουργού Μεταφορών με τη διοίκηση των Σιδηροδρόμων Ελλάδος

Στις προτεραιότητες για τον εκσυγχρονισμό του ελληνικού σιδηροδρόμου, τις παρεμβάσεις που βρίσκονται σε εξέλιξη και τα ψηφιακά εργαλεία που αξιοποιούνται για την παρακολούθηση του δικτύου επικεντρώθηκε η επίσκεψη του Αναπληρωτή Υπουργού Μεταφορών, Γιώργου Κώτσηρα, στα κεντρικά γραφεία των Σιδηροδρόμων Ελλάδος και στο Κέντρο Ελέγχου Κυκλοφορίας Αθηνών στο Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών (ΣΚΑ).

Τον κ. Κώτσηρα συνόδευσε ο Γενικός Γραμματέας Μεταφορών Στέλιος Σακαρέτσιος, ενώ κατά τη διάρκεια της επίσκεψης πραγματοποιήθηκε συνάντηση εργασίας με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο των Σιδηροδρόμων Ελλάδος Χρήστο Παληό, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου και γενικούς διευθυντές της εταιρείας.

Στο επίκεντρο έργα, χρηματοδοτήσεις και ψηφιακός μετασχηματισμός

Κατά τη σύσκεψη εξετάστηκαν οι βασικές προτεραιότητες του οργανισμού, με έμφαση στα έργα που βρίσκονται σε εξέλιξη, τις διαθέσιμες χρηματοδοτήσεις, τον ψηφιακό μετασχηματισμό, τη στελέχωση και τη συνολική επιχειρησιακή λειτουργία του σιδηροδρομικού δικτύου.

Στη συνέχεια, ο Αναπληρωτής Υπουργός επισκέφθηκε το Κέντρο Ελέγχου Κυκλοφορίας Αθηνών στο Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών (ΣΚΑ), όπου ενημερώθηκε για:

  • τη λειτουργία της τηλεδιοίκησης και την παρακολούθηση της κυκλοφορίας των τρένων,
  • την αξιοποίηση της ψηφιακής πλατφόρμας railway.gov.gr,
  • τη χρήση καμερών και drones για την εποπτεία του σιδηροδρομικού δικτύου.

Παράλληλα, συνομίλησε με νεοπροσληφθέντες εργαζομένους των Σιδηροδρόμων Ελλάδος, εστιάζοντας στη σημασία της εκπαίδευσης, του επαγγελματισμού και της υπευθυνότητας κατά την άσκηση των καθηκόντων τους.

Ενημέρωση και για το σχέδιο «Αριάδνη»

Κατά την επίσκεψη πραγματοποιήθηκε επίσης συνάντηση με στελέχη της Ελληνικής Αστυνομίας, τα οποία συμμετέχουν στο επιχειρησιακό σχέδιο «Αριάδνη» για την προστασία του σιδηροδρομικού δικτύου.

Στο επίκεντρο της συζήτησης βρέθηκε ο ρόλος των αστυνομικών δυνάμεων στην αντιμετώπιση περιστατικών παραβατικότητας και στην ενίσχυση του αισθήματος ασφάλειας των επιβατών.

Γιώργος Κώτσηρας: «Η ψηφιοποίηση και η στελέχωση αποτελούν βασικούς άξονες»

Μετά την ολοκλήρωση της επίσκεψης, ο Αναπληρωτής Υπουργός Μεταφορών Γιώργος Κώτσηρας δήλωσε:

«Ο περαιτέρω εκσυγχρονισμός του εθνικού σιδηροδρομικού δικτύου αποτελεί για μας σταθερή προτεραιότητα. Δίνουμε έμφαση στην ανάπτυξη των σιδηροδρομικών υποδομών, στη συνεχή βελτίωση της συντήρησης και λειτουργίας του δικτύου, καθώς και στην ψηφιοποίηση των σιδηροδρομικών μεταφορών. Παράλληλα, στηρίζουμε την ενίσχυση της στελέχωσης και εκπαίδευσης του ανθρώπινου δυναμικού, ώστε η τεχνολογική πρόοδος να συνοδεύεται από υψηλό επίπεδο επιχειρησιακής επάρκειας. Στόχος μας είναι ένας σιδηρόδρομος σύγχρονος και απολύτως αξιόπιστος για όλους τους πολίτες».

Περισσότερες ειδήσεις

«Ανάσα» για τους επιβάτες του Μετρό – Το πρώτο βήμα για τον κλιματισμό στις Γραμμές 2 και 3

Θ. Κοτταράς στο energodromio.gr: Ανά 3,5 λεπτά τα δρομολόγια στο Μετρό μετά την αναβάθμιση 12 συρμών του – Εντός Φεβρουαρίου ο διαγωνισμός ανάθεσης του έργου

Κων. «Ιαβέρης» Μαρκουίζος στο energodromio.gr: Σε νέες υποδομές και οδική ασφάλεια τα έσοδα των προστίμων – «Μύθος» η παραβίαση των προσωπικών δεδομένων

Σχετικά Άρθρα