Με μία μελέτη – εξπρές φαίνεται ότι αποφασίστηκε ο «ξαφνικός θάνατος» των τρόλεϊ στην Αθήνα. Η κυβέρνηση, διά στόματος του Κωνσταντίνου Κυρανάκη, προαναγγέλλει τη σταδιακή κατάργηση ενός μέσου μεταφοράς με ιστορική και περιβαλλοντική σημασία.
Ωστόσο, την ίδια στιγμή στελέχη των συγκοινωνιακών εταιρειών δηλώνουν άγνοια για τον σχεδιασμό, ενώ συνεχίζουν να προετοιμάζουν διαγωνισμό για την προμήθεια 195 οχημάτων, εκ των οποίων τα 100 προορίζονται αρχικώς να είναι τρόλεϊ.
Βασικό επιχείρημα του υπουργείου είναι η αισθητική αναβάθμιση της πόλης μέσω της αποξήλωσης των καλωδίων και της αντικατάστασης των τρόλεϊ με ηλεκτρικά λεωφορεία. Η Αθήνα, πάντως, διαθέτει σήμερα ένα από τα μεγαλύτερα δίκτυα της Ευρώπης μήκους περίπου 370 χιλιομέτρων, με ήδη εγκατεστημένη υποδομή με πολλούς να σημειώνουν ότι τα ηλεκτρικά λεωφορεία απαιτούν ακριβές μπαταρίες, φορτιστές, και πολύτιμη ενέργεια σε αμαξοστάσια.
Πόλεις πάντως όπως η Ρώμη, η Νάπολη ή η Πράγα συνεχίζουν να επενδύουν σε τρόλεϊ, επιλέγοντας και οχήματα που φορτίζουν εν κινήσει ώστε να μπορούν να απαλλαγούν από σημαντικό τμήμα του δικτύου.