Κατάργηση δια του …εμφυλίου μεταξύ των εργαζομένων, επιχειρεί το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών στα τρόλεϊ, τα οποία προορίζει προς απόσυρση, όπως έχει ήδη ανακοινώσει, ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών, Κωνσταντίνος Κυρανάκης.
Ύστερα από την ομοβροντία διαμαρτυριών εκ μέρους των εργαζομένων που δεν κόπασαν ούτε εν μέσω θέρους με τα πυρά να προέρχονται ακόμα και από συνδικαλιστές παρατάξεων που πρόσκεινται στη ΝΔ, χθες (03/09) ο κ. Κυρανάκης αποφάσισε να ρίξει μία νέα …βόμβα «καρφώνοντας» δημοσίως στον αέρα τηλεοπτικής εκπομπής συνδικαλιστές που φέρονται να είχαν ενημερωθεί εγκαίρως για τις προθέσεις του υπουργείου, αλλά κατά τα λεγόμενά του, του είπαν να …κρατήσει τα τρόλεϊ έως τις εκλογές του Σωματείου τον προσεχή Νοέμβριο προκειμένου να φτιάξουν τα συνδικαλιστικά τους.
Ο κ. Κυρανάκης αφού ανέφερε ότι κάποιοι συνδικαλιστές έχουν βγάλει πολύ επιθετικές ανακοινώσεις τελευταία και εναντίον του με αιχμές, τις οποίες – όπως είπε – απορρίπτει, σημείωσε πως «έχουν το άγχος των εκλογών του Νοεμβρίου, γιατί περί αυτού πρόκειται, μην κοροϊδευόμαστε. Εμένα έχουν έρθει και μου το έχουν πει και off the record, ότι κοίταξε να δεις, αν μπορείς κράτησε το μέχρι τις εκλογές του Νοεμβρίου γιατί θέλουμε να φτιάξουμε τα συνδικαλιστικά μας». Προσέθεσε μάλιστα ότι: «Και αν προκληθώ, θα πω και ονόματα. Για να είμαστε καθαροί σε αυτή τη χώρα».
Ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών συνέχισε την επίθεσή του σε συνδικαλιστές υπογραμμίζοντας πως «για κάποιο λόγο που δεν καταλαβαίνω, ειδικά στα τρόλεϊ υπάρχουν πολλές συνδικαλιστικές ομάδες που κάνουν το ίδιο πράγμα. Εκπροσωπεί ο ένας 15 άτομα, ο άλλος 25, ο άλλος 30 άτομα. Πάντως σε καμία περίπτωση το σύνολο των εργαζομένων, το οποίο επικαλούνται. Αυτοί λοιπόν δίνουν μία συνδικαλιστική μάχη τώρα για τις εκλογές του Νοεμβρίου», τόνισε συμπληρώνοντας ότι τον κόσμο δεν τον αφορά αυτό όταν πληρώνει διπλάσιο κόστος για ένα τρόλεϊ από ό,τι για ένα ηλεκτρικό λεωφορείο.
Ακολούθως η …μάχη μεταφέρθηκε σε αμαξοστάσια και μέσα κοινωνικής δικτύωσης με εργαζομένους στα τρόλεϊ να απαιτούν εξηγήσεις από τους συνδικαλιστικούς εκπροσώπους τους, ειδικότερα από εκείνους που έχουν πραγματοποιήσει συναντήσεις στο υπουργείο.
Σε ό,τι αφορά την ουσία ο κ. Κυρανάκης επανέλαβε την πρόθεσή του για κατάργηση του μέσου με ξήλωμα των καλωδίων σε πρώτη φάση έως το τέλος της χρονιάς από το κέντρο της Αθήνας και του Πειραιά. Διαβεβαίωσε ότι οι εργαζόμενοι θα μετακινηθούν στα λεωφορεία, ενώ είπε για ακόμα μία φορά ότι για όσο διαρκεί η δεύτερη φάση κατάργησης θα παραμείνουν σε λειτουργία τα νεότερα οχήματα εξυπηρετώντας κάποιες ευθείες: Συγγρού, Πειραιώς, Αλεξάνδρας, Πατησίων χωρίς πολλές διακλαδώσεις και διασταυρώσεις και με πυκνότερα δρομολόγια, χωρίς πάντως να εξηγεί ποιο πλέγμα δρομολογίων θα εξυπηρετηθεί με αυτόν τον τρόπο.