MENU

Ισχυρή ανάπτυξη της Volkswagen σε Ευρώπη και Ν. Αμερική – «Έκρηξη» της ηλεκτροκίνησης

Έως το τέλος Σεπτεμβρίου 2025, οι παραδόσεις οχημάτων ανήλθαν σε 6,6 εκατομμύρια, σημειώνοντας αύξηση 1%

Ο Όμιλος Volkswagen (VW) συνεχίζει τη σταθερή του αναπτυξιακή πορεία, παραδίδοντας συνολικά 6,6 εκατομμύρια οχήματα έως το τέλος Σεπτεμβρίου του 2025, καταγράφοντας αύξηση 1% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του προηγούμενου έτους.

Η θετική αυτή επίδοση οφείλεται στην εκτεταμένη προϊοντική ανανέωση, με την παρουσίαση 60 νέων μοντέλων από μάρκες όπως η Volkswagen, η Audi και η Skoda τα τελευταία δύο χρόνια.

Γεωγραφικές επιδόσεις:

Παρά τις προκλήσεις που αντιμετώπισε ο Όμιλος στις αγορές της Κίνας και των ΗΠΑ, η καθαρή αύξηση προήλθε από τις εξής περιοχές:

  • Νότια Αμερική: Ισχυρή άνοδος +15%, με τη Βραζιλία να ενισχύεται κατά 6,8%.
  • Ευρώπη: Άνοδος +4,1% συνολικά (2,9 εκατ. οχήματα), με τη Γερμανία να καταγράφει αύξηση 4,6%. Στο τρίτο τρίμηνο, η αύξηση στη Δυτική Ευρώπη έφτασε το +8%.
  • Κεντρική & Ανατολική Ευρώπη: Σημαντική αύξηση +10%.
  • Ασία-Ειρηνικός: Η πτώση (-2,8%) παρέμεινε ελεγχόμενη εν όψει των νέων ηλεκτρικών μοντέλων που αναμένονται στην Κίνα.

Ωστόσο, η ηλεκτροκίνηση αποτέλεσε τον κυριότερο παράγοντα ανάπτυξης του Ομίλου με άλμα στις παραδόσεις BEV, σημειώνοντας εκρηκτική αύξηση 42% και φτάνοντας τις 717.500 μονάδες παγκοσμίως. Ο Όμιλος Volkswagen παραμένει ηγετικός παίκτης στην ευρωπαϊκή αγορά BEV, κατέχοντας μερίδιο αγοράς περίπου 27%. Τα δημοφιλέστερα ηλεκτρικά του μοντέλα περιλαμβάνουν τα Volkswagen ID.4 / ID.5, ID.3, Audi Q4 e-tron και Q6 e-tron, καθώς και τα Skoda Elroq και Enyaq.

Η Ευρώπη σημείωσε άνοδο 78%, οι ΗΠΑ 85%, ενώ στην Κίνα καταγράφηκε προγραμματισμένη μείωση (-43%) ενόψει των επικείμενων νέων λανσαρισμάτων. Παράλληλα, το μερίδιο των ηλεκτρικών οχημάτων στο σύνολο των πωλήσεων του Ομίλου αυξήθηκε από 8% σε 11% παγκοσμίως και από 12% σε 20% στη Δυτική Ευρώπη.

Άνοδος στις παραγγελίες και στα plug-in υβριδικά

Οι παραγγελίες στη Δυτική Ευρώπη αυξήθηκαν κατά 17% στο εννεάμηνο, ενώ οι παραγγελίες για BEV παρουσίασαν εντυπωσιακή άνοδο +64%, αντιπροσωπεύοντας πλέον περίπου το 22% του συνόλου. Παράλληλα, οι παραδόσεις Plug-in Hybrid (PHEV) αυξήθηκαν κατά 55%, φτάνοντας τις 299.000 μονάδες. Η αυξανόμενη ζήτηση για τα νέα PHEV του Ομίλου Volkswagen οφείλεται στις βελτιωμένες επιδόσεις και την ηλεκτρική αυτονομία τους που φτάνουν έως 143 km.

«Η στρατηγική μας αποδίδει»

Ο Marco Schubert, μέλος της Εκτελεστικής Επιτροπής Πωλήσεων του Ομίλου Volkswagen, δήλωσε: «Η θετική δυναμική των brands μας αποδεικνύει ότι η στρατηγική μας αποδίδει. Οι πελάτες ανταποκρίνονται με εμπιστοσύνη στα νέα μας μοντέλα, ενώ τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα αποτελούν βασικό παράγοντα της αναπτυξιακής μας πορείας. Συνεχίζουμε με συνέπεια την εφαρμογή της στρατηγικής του Ομίλου σε όλες τις αγορές».

Σχετικά Άρθρα